Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday 2023, la eMAG.ro: cel mai mare numar de clienti din istorie

Peste 600.000 de clienti au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday 2023 (10 noiembrie), pe eMAG.ro, cu 26% mai mult decat anul trecut – transmite platforma, intr-un comunicat de presa. La evenimen a participat cel mai mare numar de comercianti din marketplace, de pana acum: 11.600. Acestia au vandut 818.000 de produse.

Cea de-a 13-a editie a Black Friday a batut recordurile de pana acum si a demonstrat forta comertului online de a raspunde asteptarilor consumatorilor cu oferte foarte bune, intr-un context general care pune presiune pe bugetele familiilor. In total, de Black Friday, clientii au comandat produse in valoare de 731 de milioane de lei (+87 milioane de lei YoY), marcand si cea mai mare crestere valorica din cei 13 ani de cand evenimentul a fost adus in Romania de eMAG.

Clientii au alocat un buget mai mare in ziua cu cele mai bune oferte din an si au cumparat atat bunuri de folosinta indelungata, cat si articole pentru nevoile zilnice. S-au plasat comenzi de peste 1 milion de produse din categoriile bacanie, bauturi, parfumuri, ingrijire personala si cosmetice. Clientii Genius au pus 6,6 articole in cosul de cumparaturi, in medie.

In premiera de Black Friday, Bucurestiul a iesit din top 5 judete dupa valoarea medie/client, plasandu-se pe locul 6, dupa Iasi, Salaj, Cluj, Bistrita-Nasaud si Dolj. 7 din 10 romani au achitat cu cardul, iar majoritatea comenzilor (58,49%) au fost plasate la easybox. Printre produsele speciale cumparate online s-au numarat: 1.800 de nopti de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, 35,5 tone de carne de porc si 1.700 de servicii de sanatate si frumusete.

„Rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depasit toate asteptarile si scot in evidenta puterea pe care o are comertul online, care se va accentua si in anii urmatori. In primul rand, sunt mult mai multi oameni care vin online pentru cumparaturile obisnuite – la editia din acest an, avem aproape 50.000 de clienti in plus fata de anul trecut, care vor continua sa descopere beneficiile comertului online. De asemenea, interesul urias se datoreaza ofertelor foarte bune si extrem de diverse, construite alaturi de comerciantii din Marketplace si pregatite cu mult timp inainte, care demonstreaza ca in online gasesti produse pentru fiecare buzunar si ca este in continuare mult loc de crestere”, transmite Tudor Manea, (foto, CEO eMAG).

Top categorii de produse comandate, de Black Friday 2023:

  • Bauturi, bacanie si petshop – 607.000
  • Parfumuri, ingrijire personala si cosmetice – 501.000
  • Jucarii si articole pentru copii – 360.000
  • Electrocasnice mici si mari – 204.000
  • Mobila si casa – 193.000
  • Telefoane, tablete si gadget-uri – 162.000
  • Laptopuri, IT, birotica si papetarie: 124.000
  • TV, audio-video, gaming si carti – 115.000
  • Fashion si sport – 103.000
  • Bricolaj, gradina si auto – 109.000

Comentariu ( 1 )

  1. […] o saptamana dupa ce au participat la cel mai mare Black Friday din Romania, 1.800 de antreprenori romani care vand pe marketplace participa la Black Friday in Ungaria si […]

Leave a reply