Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Bilant 2018 CEL.ro marketplace: 950 parteneri, 800.000 produse listate (infografic)

Platforma Marketplace CEL.ro, lansata in primavara lui 2018, a crescut de la 200 de furnizori si peste 70.000 de produse listate, la 950 de parteneri inregistrati si 800.000 de produse, anunta compania Corsar Online (care administreaza site-ul), intr-un comunicat de presa. In primavara, CEL.ro estima ca marketplace-ul va genera 25% din totalul vanzarilor, in prima jumatate a anului 2018. In dezvoltarea platformei s-au investit 500.000 €, fonduri destinate echipamentului si a tehnologiei software, dezvoltarea fiind realizata intern. Acum, la final de an, marketplace-ul CEL.ro inseamna:

  • venituri de 10.000.000 lei, din peste 30.000 de comenzi inregistrate de la lansarea platformei
  • 1.500 de categorii de produse existente in prezent, de la 530 cate existau la inceput de an
  • cele mai importante cresteri de vanzari – categoriile Casa si Gradina, Accesorii telefoane, Mobila, Fashion si Cosmetica, Bricolaj si Articole sportive
  • de la 300 comenzi/luna in februarie, s-a ajuns la 12.000 comenzi in luna decembrie
  • in 2019, retailerul online isi propune sa inregistreze 4.000 de comercianti noi, care sa aduca peste 2 milioane de produse

Marketplace-ul CEL.ro reprezinta o oportunitate rapida, simpla si eficienta de a comercializa produse pe site-ul www.cel.ro si se adreseaza atat comerciantilor online si offline, cat si importatorilor sau producatorilor. Platforma permite furmizorilor sa isi stabileasca singuri conditiile comerciale, taxele de livrare, poltitica si taxele de retur, dar si preturile, atat timp cat asigura clientilor aceleasi standarde de calitate cu care s-au obisuit la CEL.ro.

Tiberiu Pop (CEO CEL.ro) crede ca platforma este o directie principala de crestere pentru companie, efectul ei fiind resimtit pe doua planuri: diversifica experienta de cumparare pentru clientii magazinului online si contribuie la dezvoltarea pietei e-commerce autohtone.

Leave a reply