Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Ebeka.ro

Magazinul online autohton Ebeka.ro a aparut in vara lui 2017, de Ziua Copilului, si vinde hainute de la brand-uri de lux, pentru fetite si baieti cu varstele cuprinse intre 0 la 5 ani. Maria Alexandra Nicolau (foto, Administrator ebeka.ro) ne-a povestit de unde vine numele site-ului, cat de mult a investit pana acum in hainutele cumparate din Italia si Elvetia, cate probleme are cu firmele de curierat si cum se descurca in companie, ca unic angajat.

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici!

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Maria Alexandra Nicolau: Asa isi spunea fiica mea, Rebeca.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Mereu mi-am dorit sa transform un hobby in business. Iar cumparaturile si copiii au fost intotdeauna un hobby fascinant.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singura?
Dorinta de a avea un business placut si nu foarte solicitant. Da.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidacta?
11 ani intr-un business anterior m-au invatat tot ce mi-a trebuit. De la constructia unui site, strategii de marketing, la facturare si resurse umane.

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare?
Am investit aproape 5.000 € pana acum, bani facuti de mine in celalalt business al meu.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
Da, foarte multe lucruri au diferit drastic de tot ce-mi imaginam la inceput. Target, promovare online, timp alocat ..

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Provocarile si flexibilitatea unui antreprenor imi sunt vitale.

Care este publicul tinta al site-ului?
Parinti care au in centrul atentiei copilul, pasionati de moda.

De ce ar trebui un om care intra pe site sa cumpere de la voi?
Pentru ca hainele arata extraordinar, sunt speciale si au preturi foarte mici comparabil cu oferta din mall sau magazinele-butic.

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Nu am foarte multi concurenti si ma diferentiez in mod clar prin pret.

De unde va cumparati produsele?
Italia si Elvetia.

Cati angajati aveti?
1.

Cum va merge in perioada asta? Sunt vizitatori pe site? Dar vanzari?
Vizitele nu le contorizez, vanzarile difera in functie de bugetul alocat promovarii online.

Ati participat la Black Friday 2018?
Da.

Cum arata comparativ, cifrele de Black Friday si Craciun?
De Black Friday am avut reduceri la toate produsele, de Craciun doar la cateva.

Cum si unde va promovati site-ul?
Pe Facebook, Instagram si Google.

Aveti pagina de Facebook? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ea?
Da, avem profil si pe Facebook, si pe Instagram. Promovarea pe Google genereaza vanzari, cea din mediul online ajuta la branding.

Aveti versiune de mobile?
Da.

Cum credeti ca veti incheia anul curent, in crestere fata de cel precedent?
Da, cu 30% mai multe vanzari.

In conditiile in care afacerile e-commerce oricum au costuri mai mici, cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
Prin angajarea unui om foarte bine pregatit , care sa se ocupe de cateva din serviciile pe care le am externalizate acum.

Care sunt cele mai mari provocari pentru site-ul tau, in mediul online autohton?
Sa arate mereu actual si sa fie usor de manevrat.

Ce probleme apar in relatia voastra cu firmele de curierat? Ce ati facut sa le depasiti?
M-au distrus :). Intarzieri , raspunsuri incorecte sau diferite de la un apel la altul, curieri nesimtiti si colete pierdute. Am urmarit intotdeauna interesul clientilor si am facut tot ce am putut pentru a evita ca toate acestea sa afecteze  relatia cu ei.

Ce planuri de viitor aveti in online?
Refacerea site-ului.

Raspunde la aceasta intrebare