BeeFast si Auchan isi extind parteneriatul pentru livrari de proximitate, in Bucuresti si Brasov
Start-up-ul tech de curierat ultra-rapid BeeFast isi continua strategia de extindere catre noi segmente de piata, trecand in faza a doua a parteneriatului demarat in luna noiembrie, cu Auchan Retail Romania. Dupa o etapa-pilot (desfasurata cu succes la nivelul a doua magazine Auchan, din Bucuresti si Brasov), cele doua companii vor extinde parteneriatul la nivelul a 6 hipermarketuri Auchan din Bucuresti, anunta BeeFast, intr-un comunicat de presa. Acestea sunt cele din Drumul Taberei, Titan, Vitan, Berceni, Pallady si Militari.
„Parteneriatul cu Auchan marcheaza o etapa importanta in dezvoltarea BeeFast catre retail, o directie pe care ne-am concentrat in a doua parte a lui 2021. Tendintele arata ca tot mai multe magazine din zona de retail vor consolida prezenta in online chiar daca offline-ul genereaza vanzari considerabile in prezent. Consumatorul roman se indreapta tot mai mult catre q-commerce, isi doreste acces la produse ori servicii aici si acum si, in general, o experienta premium cu magazinele online. Astfel, BeeFast devine un partener strategic pentru retailerii care mizeaza pe proximitate, dar si pe o experienta premium pentru clienti”, transmite Cristian Grozea (foto, CEO BeeFast).
„Suntem bucurosi pentru parteneriatul cu Beefast si increzatori in dezvoltarea acestuia. Primele rezultate inregistrate in etapa pilot sunt foarte bune, astfel incat am decis extinderea serviciilor de livrare rapida in celelalte hipermarketuri din Bucuresti si Brasov. Aceasta se inscrie in demersul nostru de a oferi clientilor servicii comerciale si logistice complete si eficiente, exact atunci si asa cum au nevoie, pentru o experienta excelenta la cumparaturi ”, completeaza Teodor Serban (Director Eficienta si Proiecte in cadrul Auchan Retail Romania).
In topul celor mai comandate produse pe Auchan.ro (si livrate prin curierii BeeFast) se afla: bananele, apa, morcovii, ceapa verde si rosiile cherry. Cele mai active zile (din punctul de vedere al livrarii comenzilor) sunt vinerea si sambata, iar varfurile orare sunt 09:00-10:00 si 17:00-18:00.
BeeFast livreaza zilnic clientilor sai 550 de comenzi (in medie), cu un timp mediu de livrare de 55 minute (in Bucuresti) si 35 de minute (in Brasov), in procent de aproximativ 20% de la clientii din zona de dark stores, retail si big retail. Pana la finalul anului, compania isi propune sa atinga o medie de 1.200-1.500 de comenzi livrate/zi. De asemenea, in 2022, BeeFast isi propune sa atraga noi investitii, astfel incat sa poata accelera evolutia start-up-ului atat din punct de vedere operational, cat si din punct de vedere al ariei de acoperire. Dupa ce, in al doilea an de functionare, BeeFast si-a dublat cifra de afaceri, ajungand la 650.000 €, tinta pentru 2022 este o noua dublare, depasind astfel pragul de 1 milion €.
Comentariu ( 1 )
[…] BeeFast si Auchan isi extind parteneriatul pentru livrari de proximitate, in Bucuresti si Brasov … […]