BeeFast.ro a avut o cifra de afaceri de 650.000 € (+50% YoY), in 2021
Start-up-ul tech de curierat ultra-rapid BeeFast.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat 2021 cu o cifra de afaceri de 650.000 €, mai mult decat dublul valorii inregistrate la finalul lui 2020 (320.000 €). Daca 2020 a fost anul cresterii accelerate pentru BeeFast.ro (pe fondul restrictiilor cauzate de pandemie), 2021 a fost anul in care business-ul si-a consolidat pozitia si s-a extins catre mai multe segmente de piata, ca urmare a schimbarilor survenite in comportamentul de consum al romanilor.
Dinamica din online, alaturi de preferinta tot mai evidenta a clientilor finali pentru livrari ultra-rapide, integrarea si dezvoltarea unor parteneriate strategice, precum cel dezvoltat alaturi de Postis, au reprezentat motoare de crestere. Aceeasi evolutie s-a inregistrat si la nivel de comenzi: la finalul lui 2021, media comenzilor a depasit pragul de 600/zi (numar aproape dublu fata de finalul lui 2020). La nivel intregului an, media a fost de 450 de comenzi/zi, cu un total de peste 170.000 de comenzi anuale. Cea mai aglomerata zi a anului trecut a fost Black Friday, cand au fost inregistrate si livrate peste 800 de comenzi in Bucuresti. Cele mai aglomerate intervale pentru preluarea si predarea comenzilor sunt 12:00-15:00 si 18:00-20:00. Zonele cele mai dinamice sunt nordul Capitalei, zona centrala si cea de sud.
Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clientilor BeeFast.ro au fost HoReCa, florariile, magazinele din zona de retail si big retail, dark stores. „HoReCa ramane cel mai activ domeniu atunci cand vorbim de necesitatea livrarilor rapide, insa strategia noastra a fost sa echilibram proportia clientilor din acest segment cu restul clientilor, mai ales cei din zona de retail, precum Flanco, Auchan, KooKoo Grocery sau alti parteneri similari”, noteaza Cristian Grozea (foto, CEO si Fondator BeeFast).
Consumatorul roman se orienteaza tot mai mult catre quick commerce (q-commerce), dorind sa primeasca produsele si serviciile comandate online cat mai rapid. Astfel, BeeFast – care are timpi medii de livrare de 55 de minute (in Bucuresti) si 35 de minute (in Brasov) – „devine un partener strategic pentru retailerii care mizeaza pe proximitate, dar si pe o experienta premium pentru clienti. De asemenea, ascensiunea retailerilor de tip dark stores este evidenta si constanta, iar piata de curierat ultra-rapid vine in intampinarea dezvoltarii acestor tendinte naturale ale pietei”, mai precizeaza Cristian Grozea.
Leave a reply