Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Auchan si Bringo, parteneriat pentru livrari rapide la domiciliu

Platforma romaneasca Bringo si Auchan anunta – intr-un comunicat de presa – ca devin parteneri, cu scopul extinderii optiunilor pentru cumparaturile online. Din luna septembrie, peste 30.000 de produse alimentare si non-alimentare din magazinele Auchan pot fi comandate online prin platforma Bringo. Membrii MyCLUB Auchan isi pot conecta usor cardul de fidelitate in aplicatia Bringo, pentru a avea acces la avantaje si beneficii, la cumparaturi.

In acest moment serviciul Bringo de livrare din Auchan este disponibil in cele 8 hipermarketuri din Bucuresti (Titan, Militari, Crangasi, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady si Vitan), iar in perioada urmatoare vor fi adaugate in Bringo toate hipermarketurile Auchan din tara.

„La sapte ani de la lansare, Bringo continua sa-si dezvolte reteaua de parteneri, dovedind inca o data succesul modelului sau de business, unic pe piata romaneasca de e-commerce – cumparaturi asa cum le-ar face fiecare dintre noi, alese si livrate cu atentie de catre un personal shopper. Suntem incantati de parteneriatul cu Auchan si ne dorim sa crestem impreuna reteaua de clienti”, transmite Catalin Samara (CEO Bringo International). „Online-ul este o axa strategica de referinta pentru comertul nostru, parteneriatul cu Bringo fiind o oportunitate de a ne dezvolta si diversifica serviciile online”, completeaza Teodor Serban (Director Eficienta si Proiecte, Auchan Romania).

Parteneriatul reprezinta obiectivul comun al celor doua companii de a veni in intampinarea consumatorilor si a noilor tendinte ale comportamentului de cumparare. In acest sens, initiativa se traduce prin: disponibilitatea unui numar tot mai mare de optiuni privind magazinele de unde clientii isi pot efectua cumparaturile online, in functie de necesitati si proximitate; accesul la mai multe magazine dintr-o singura aplicatie; diversitatea produselor si a ofertelor, aceeasi ca in magazinele fizice; mai multe optiuni de livrare, in functie de preferintele clientilor.

Disponibilitatea magazinelor Auchan pentru utilizatorii Bringo se adauga unei liste importante de beneficii pe care platforma le ofera deja, de la personal shopper-ul care ofera asistenta personalizata de-a lungul intregului traseu al comenzii, pana la oferte de la producatori locali, mai multe optiuni de livrare si garantia primirii banilor inapoi (in cazul in care clientii sunt nemultumiti de starea produselor din categoria fresh).

Leave a reply