Atribuire conversii Analytics – Site de vanzare cu prelanding page

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Am un site de vanzare de produs cu pagina de prelanding si am o problema cu atribuirea conversiilor pe sursa de trafic, in sensul ca indiferent de sursa din care un user ajunge pe pagina, conversiile sunt atribuite direct/none.

Contul si proprietatea de Analytics sunt setate pe pagina de prelanding, iar goalul de vanzare (inca nu am ecommerce data layer implementat) este setat cu funnel pe toate URL-urile accesate de user pana la pagina de thank you (1. prelanding page

Deschis 0
Analiza campaniilor Web analytics basics Alexandra Aghinitei 5 ani 1 raspuns 1479 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Buna Alexandra, dupa cum vad eu lucrurile, si dupa ce am vazut setarile voastre, lucrurile stau asa:

    – aveti acelasi cod de GA pe 2-3 domenii diferite, unul e acel “prelanding page”, sau landing page (aici se face marketing online) pur si simplu, iar pe alt domeniu exista shopping cart-ul, unde se face efectiv vanzare
    – desi este acelasi cod GA, implicit cookies-urile sunt diferite, ele sunt diferite pe fiecare domeniu

    Solutie:
    – de implementat Cross Domain Tracking, adica acele cookies puse de GA trebuie sa fie identice, aceleasi pe cele X domenii unde e pus codul
    – in raportul CONTENT, vezi avea pagini din 2 domenii cel putin, fara sa vedeti domeniul, insa dupa implemenarea corecta a CROSS DOMANIN ar trebui sa arate mai bine; pentru siguranta insa, ar trebui sa implementati pe view-ul principal, locul unde veti analiza in acelasi timp si efortul de marketing (landing page domeniu 1) si vanzarile (shopping cart domeniu 2), sa puneti un hack de GA, anume “Full URI Path”, pe care il gasiti usor in literatura de specialitate

    Cele 2 linkuri:
    https://support.google.com/tagmanager/answer/6164469?hl=en GA prin GTM
    https://support.google.com/analytics/answer/1034342?hl=en GA simplua, fara GTM
    – tot in ultimul link este si filtrul “Full URI Path” care adauga in content report si numele de domeniu, astfel incat sa puteti face filtre, sa stiti pe ce domeniu din cele X diferite s-a facut vizita – in sectiunea “Set up reporting views and add filters”

    Succes!

Lasă un răspuns

Browse