Asos.com: profit de +253% YoY, gratie vanzarilor online din pandemie
Retailerul online Asos.com a avut un profit cu 253% mai mare YoY, in prima jumatate a anului fiscal actual, gratie pandemiei COVID-19: cumparatorii s-au inghesuit sa achizitioneze imbracaminte casual si echipamente sportive, mai ales in Marea Britanie si Europa, citim pe theguardian.com. In total, in perioada 1 septembrie 2020 – 28 februarie 2021, Asos a atins un profit de 106,4 milioane £ si a transmis ca va avea un profit anual total cu 30 de milioane £ mai mare decat estimarile initiale. Veniturile au crescut cu 24% in perioada amintita, pana la aproape 2 miliarde £.
In Marea Britanie, vanzarile au crescut cu 39%, de peste doua ori mai mult ca in Europa, SUA si restul lumii: categoriile de imbracaminte perfecta in lockdown au fost cele mai cautate, cu 86% mai multe achizitii de imbracaminte casual. Numarul de clienti activi pe Asos.com a crescut cu 1,5 milioane de persoane, ajungand la aprope 25 de milioane, in total. In pandemie, compania a cumparat brandurile Topshop, Miss Selfridge si HIIT.
Compania se asteapta acum la cresteri si in alte categorii, odata cu reluarea evenimentelor si redeschiderea restaurantelor, barurilor si puburilor. Deja cautarile pentru „rochii” sunt in crestere, de exemplu. „Suntem incantati cu performanta noastra exceptionala din aceste prime sase luni. Aceste rezultate record, care includ o crestere robusta a vanzarilor, a numarului de clienti si a profitabilitatii, demonstreaza progresul semnificativ pe care l-am facut”, a transmis Nick Beighton (CEO Asos).
Leave a reply