Anulare unilaterala a unei comenzi online

Intrebare

Buna ziua.
Am primit recent o comanda online pe un magazin care se afla in curs de implementare ( import produse, actualizare stocuri…etc ).
Cineva a plasat o comanda pentru un produs care nu avea pretul corect afisat ( in loc de 6300 RON, avea pe magazin pret de 6 RON ). De asemenea, produsul nu se afla fizic in stoc…dar pe magazin figura ca disponibil.
Legal, pot anula acea comanda unilateral…sau ce ar trebui sa fac pentru a nu avea probleme cu clientul care a plasat aceasta comanda ?
Mentionez ca pe site exista un mesaj de atentionare, in sensul ca magazinul se afla in mentenanta si ca toate comenzile se confirma telefonic ( asta in cazul in care exista totusi cineva care ignora mesajul afisat si plaseaza totusi o comanda ).

Multumesc,
R.P.

Topic deschis 0
Chestiuni legale Pavel Razvan 3 years 3 raspunsuri 22 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Daca si si mesajul respectiv atunci clar doar il suni si ii spui ca nu se poate onora comanda.
    Motivele enumerate.

    Simplu.

  2. Poti anula, fiind prea mare diferenta de pret fata de pretul real , in cazul tau mult sub 10% din pretul initial, nu poti fi amendat
    Doamne ce clienti

  3. Oricum legislatia nu iti permite sa vinzi sub pretul de achizitie. Apoi contractul de vanzare cumparare nu se poate incheia in cazul de fata datorita pretului care este derizoriu.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.