ANSWEAR.ro, cifra de afaceri mai mare cu 75%, in 2018
La finalul anului trecut, magazinul online ANSWEAR.ro a atins o cifra de afaceri de peste 16 milioane €, cu 75% mai mult YoY si depasind cu mult rata de crestere de pe celelalte piete europene in care mai activeaza grupul ANSWEAR (originar din Polonia), anunta compania, intr-un comunicat de presa. Alte informatii relevante legate de anul 2018 pentru retailerul online amintit:
- cele mai vandute produse din anul 2018 au fost gentile, ochelarii de soare, incaltamintea si imbracamintea
- 60% dintre clienti sunt femei, 40% sunt barbati
- aplicatia mobila ANSWEAR a fost instalata de peste 60.000 de ori in 2018
- peste 70% dintre vizitele pe site au vin de pe mobil, insa multi romani prefera sa vizualizeze produsele pe smartphone, dar sa comande de pe calculator/laptop
- 40% dintre clienti sunt din Bucuresti, iar 10% sunt din Cluj
In 2019, ANSWEAR are planuri mari: „Ne dorim sa crestem comanda medie anuala/client si sa avem peste 60% dintre cumparaturile online facute de pe device-uri mobile. Aplicatia va deveni din ce in ce mai performanta. Vom introduce noi branduri in portofoliu in fiecare luna. Ne vom concentra asupra imbunatatirii constante a serviciilor pe care le ofera ANSWEAR.ro. Clientii devin din ce in ce mai exigenti, iar noi le vom veni in intampinare cu o livrare prompta si o selectie vasta de produse si marimi. Pana la finalul anului 2019 ne propunem o crestere cu cel putin 70% a cifrei de afaceri si sa adaugam un numar din ce in ce mai mare de cumparatori din afara Capitalei”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR.ro).
Leave a reply