Americanii apeleaza tot mai des la BNPL pentru cumparaturile zilnice (raport)
Portofelele consumatorilor americani resimt in continuare presiunea cauzata de inflatie (desi aceasta a scazut pentru a opta luna la rand, in februarie 2023). Asta inseamna ca, in SUA, vanzarile cu amanuntul au scazut YoY. Si ca din ce in ce mai multe persoane apeleaza la servicii de plata online de tipul „cumperi acum, platesti mai tarziu”/Buy Now, Pay Later (BNPL), pentru achizitiile zilnice: alimente si produse pentru casa.
Comenzile alimentare online platite via BNPL au crescut cu 40% YoY, in primele doua luni din 2023, in SUA, informeaza retailbrew.com, citand date dintr-un raport marca Adobe Analytics. Adobe colecteaza date despre 1 trilion de vizite pe site-urile de retail americane si interpreteaza tranzactii online din 18 categorii de produse. Tot in ianuarie-februarie 2023, numarul de comenzi online platite astfel a fost mai mare cu 10% YoY, dar veniturile au fost mai mici cu 19% YoY – ceea ce indica faptul ca americanii folosesc aceasta metoda de plata pentru a achizitiona produse mai ieftine.
Raportul amintit mai noteaza caanul trecut numarul de achizitii digitale via BNPL a crescut cu 14% YoY, in timp ce veniturile din acest tip de plati au fost mai mari cu 27% YoY. In ianuarie-februarie 2023, americanii au cumparat cu 38% mai multe decoratiuni pentru casa platind via BNPL, cu 8% mai multa imbracaminte si incaltaminte si cu 14% mai putine electronice, ca in aceeasi perioada din 2022.
Comentariu ( 1 )
[…] acum, platesti mai tarziu) – metoda de plata la care americanii apeleaza tot mai des, pentru cumparaturile zilnice, cum scriam recent. Asta estimeaza expertii Adobe, citati de pymnts.com. In total, pe final de an, […]