America Latina: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)
Cifra de afaceri e-commerce a crescut cu 13,8% (pana la 60 miliarde $) in tarile Americii Latine, in 2017, conform raportului „Latin America Ecommerce Report 2018”, facut public de ecommercewiki.org. Cele mai mature piete din punct de vedere al comertului electronic din zona sunt Mexic (cu o CA de 21 miliarde $) si Brazilia (cu o CA de aproape 19 miliarde $). Alte cifre relevante din raportul amintit:
- aproximativ 60% din populatia de 629,3 milioane de oameni a accesat Internetul, in 2017
- 41,54% din populatie este formata din persoane de 25 – 54 de ani
- cel mai des cumpara online argentinienii (in 2018, se estimeaza ca 39% vor face e-shopping), urmati de brazilieni (38%), chilieni (35%) si mexicani (31%); la polul opus de situeaza Honduras, (doar 5% produse/servicii cumparate pe Internet)
- cel mai important marketplace din zona este MercadoLibre/Livre (aproape jumatate dintre latino-americanii care au intrat pe site-uri e-commerce in februarie 2018 au cumparat de aici; in mai, a avut de 56 milioane de vizitatori), urmat de Amazon si Olx
- cele mai populare retele sociale – Facebook (53%) si Twitter (23%)
- cei mai multi utilizatori ai social media se gasesc in Uruguay (72%), Chile (71%) si Argentina (70%)
- metodele preferate de plata sunt cardul de credit (Argentina, Brazilia, Costa Rica, Uruguay, Venezuela), Mobiamo (Bolivia), 2Checkout (Chile, Columbia, Peru), PayPal (Republica Dominicana, Mexic)
Leave a reply