Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Amazon si Tesco investesc in ambalaje reutilizabile pentru coletele online

Amazon a lansat cutii reciclabile si jucause, care pot fi transformate de catre cumparatorii online in jucarii pentru pisici si nu numai, citim pe eu.usatoday.com. De saptamana trecuta, gigantul online a inceput sa livreze unele comenzi online in colete din carton care pot fi transformate intr-o multitudine de obiecte distractive: o racheta sau un fort pentru pisici, un costum de robot pentru copii sau o moara de vant perfecta pentru un teren de mini golf.

Initiativa face parte din progamul Amazon „Mai putine ambalaje, mai multe zambete”. Si este menita sa ofere clientilor cutii mai prietenoase cu mediul inconjurator, care pot fi reciclate si nu ajung direct la gunoi. Cutiile includ un CTA apropo de recilcare si un cod QR care trimit clientii pe Amazon.com/ThisBox, unde pot descoperi instructiunile pentru asamblare. Amazon investeste din 2008 in ideea de a crea noi metode de ambalare, de-a lungul anilor si-a redus greutatea coletelor proprii cu 33% si a eliminat peste 880.000 de tone de material de ambalare (echivalentul a 1,5 miliarde de cutii).

In paralel, retailanalysis.igd.com noteaza ca Tesco a batut palma cu Loop (despre care scriam anul trecut ca reinventeaza e-commerce-ul, prin ambalaje refolosibile) pentru a livra clientilor produse mai prietenoase cu mediul. In cadrul noului serviciu de shopping online vor fi disponibile 150 de produse (printre care sosuri, iaurturi, cereale si sapun lichide): doritorii fac comanda pe loopstore.co.uk, platesc o suma de bani pentru ambalajul refolosibil in care vor primi produsele, iar acestea le vin la usa intr-o geanta speciala; cand au golit recipientele, le pun la loc in geanta si Loop le ridica de la adresa, curata ca la carte ambalajele si le refoloseste la o noua comanda.

Tesco isi doreste astfel sa-si indeplineasca planul 4R („Remove, Reduce, Reuse and Recycle”, in traducere, „Indeparteaza, Reduce, Reutilizeaza si Recicleaza”), care face parte din strategia de a elimina 1 miliard de ambalaje pana la final de 2020. Retailerul va monitoriza feedback-ul clientelar primit de Loop, dorindu-si ca in 2021 sa introduca astfel de produse in ambalaje refolosibile si in magazinele lor fizice si sa integreze serviciul in site-ul tesco.com.

Leave a reply