Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Amazon cheltuie 11 miliarde $ pe reclame online, la nivel mondial

In 2019, in SUA, Amazon a cheltuit 21.000 $/minut pe reclame si promovare (si un total de 6,879 miliarde $, +1,850 miliarde $ YoY), fiind cel mai mare advertiser din tara, conform recent lansatului raport „Ad Age Leading National Advertisers”, marca adage.com. „Fact Pack”-ul care rezuma studiul arata ca cei 1,850 miliarde $ cheltuiti in plus, in 2019, de Amazon pe publicitate au constituit cea mai mare crestere din randul tuturor companiilor analizate.

Ad Age a analizat sumele investite in publicitate de gigantul online (din 1995 incoace), care in 2010 (primul an in care intra in top) era pe locul 70 in acest clasament. Si noteaza ca, la nivel mondial, puternicul retailer are costuri promotionale si de advertising de 11 milarde $ (echivalentul a 3,9% din vanzarile nete, de 281 miliarde $ – cel mai mare share din 2001 incoace).

In 1995, la inceputurile companiei, suma era de doar 30.000 $ (dar reprezenta 5,9% din vanzarile nete). In acesti 25 de ani, Amazon (care a avut aniversarea amintita recent, pe 16 iulie) a platit 47 milarde $ in acest scop (3,5% din vanzari) si a generat vanzari nete de 1,3 trilioane $. Sumele investite de compania cu sediul la Seattle in reclame si promovare au crescut intotdeauna de la un an la altul (cu exceptia anilor 2001, 2002 si 2003), ca si vanzarile nete.

Leave a reply