Amazon si alte 5 companii au fondat „Coalitia pentru Recenzii de Incredere”
Orice vanzator online cu experienta stie ca recenziile clientelare sunt vitale in procesul decizional clientelar. Iar review-urile false sunt o amenintare serioasa, cu care Amazon s-a luptat in SUA, Marea Britanie, Italia si Spania. De aceea, Amazon vrea sa le combata prin cea mai noua initiativa anuntata public.
Gigantul e-commerce Amazon a fondat o coalitie, in urma participarii la Fake Reviews Conference (Conferinta Review-urilor False, care a fost organizata in octombrie de catre TripAdvisor), alaturi de Glassdoor, Tripadvisor, Trustpilot, Expedia Group si Booking.com. Cele 6 companii s-au asociat, pentru a lansa „Coalition for Trusted Reviews” („Coalitia pentru Recenzii de Incredere”), informeaza ecommercebytes.com.
Aceasta alianta globala este menita sa defineasca bunele practici ale gazduirii de recenzii online si sa impartaseasca metodele de detectare ale review-urilor de produs false, cu scopul de a le opri de la sursa. Coalitia a promis sa colaboreze in scopul educarii publicului si sa faca schimb de informatii intre membri pentru a scadea numarul de recenzii frauduloase. Membrii s-au angajat sa discute despre modul de operare al actorilor faudulosi (companii care vand recenzii fictive).
Membrii coalitiei se vor intalni din nou pe 5 si 6 decembrie, la Bruxelles, la a doua Conferinta a Review-urilor False, care va fi organizata de Amazon, de data aceasta.
Leave a reply