Amazon Prime Day 2017 a fost un nou record: cifre si statistici
La mijlocul lunii iulie, Amazon a ajuns la a treia editie de Prime Day – ziua de reduceri destinata abonatilor Amazon Prime, care, in 2016, a fost cea mai de succes zi de reduceri din istorie in SUA si cea mai de succes zi de shopping din istoria Amazon. Acest Black Friday de vara a avut loc in 13 tari pe 10-11 iulie si a batut toate recordurile anterioare, anunta econsultancy.com.
Prime Day a fost lansata de Amazon in 2015, la aniversarea de 20 de ani a gigantului online cu sediul in Seattle, si a devenit una dintre cele mai importante zile de cumparaturi la pret redus din lume. Anul acesta, compania a vandut cu 60% mai multe produse fata de Prime Day 2016, cand facuse un total estimat de 500-600 milioane $. Prin urmare, editia 2017 a devenit cea mai de succes zi de shopping din istoria Amazon, cu vanzari estimate la peste 1 miliard $!
In cifre, Prime Day 2017 a mai insemnat:
- zeci de milioane de membri si-au folosit abonamentul Prime (care costa 99$/an sau 10,99 $/luna), cu 50% mai multi decat anul trecut pe vremea asta
- a fost ziua cu cel mai mare numar de abonati Prime noi din istoria Amazon
- cel mai bine vandut produs a fost boxa Echo Dot, care a fost redusa de la 49,99$ la 34,99$ (cu 30%, deci); redusa a fost si varianta mai mare, Echo, de la 179,99$ la 89,99$; rezultatul a fost ca Amazon a dublat numarul de dispozitive Echo vandute in SUA si a triplat numarul celor vandute in toata lumea, fata de Prime Day 2016
- unii vanzatori de pe marketplace au avut vanzari mai mari cu peste 1.000% (ca Simply Gum, care a participat pentru prima data la evenimentul de reduceri si a oferit discounturi de 20% la produsele proprii)
Leave a reply