Amazon a lansat Lens Live, un Google Lens pentru shopping online
Amazon vrea sa usureze si mai mult shoppingul pe propriul marketplace online – de aceea a lansat Lens Live, un instrument care iti permite sa indrepti camera telefonului catre orice obiect din jur, pentru a-l gasi apoi pe platforma americana si a-l cumpara. Digitaltrends.com scrie ca utilizatorii pot sa ceara si detalii despre produsul dorit de la AI-ul integrat (asistentul de cumparaturi Rufus AI), astfel incat sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza, inainte de a apasa butonul de comanda.
Noul instrument Amazon se bazeaza pe Amazon Lens. Marea diferenta consta in functiile de inteligenta artificiala generative pe care le integreaza, Lens Live fiind mai bine echipat pentru a detecta automat conturul obiectelor si a le potrivi cu o baza de date de produse vandute pe Amazon. Intreaga experienta conversationala este sustinuta de LLM-ul intern Rufus si are o abordare similara cu cea a Visual Intelligence de la Apple si Gemini Live de la Google.
Noul instrument va putea fi folosit de milioane de utilizatori americani care au aplicatia iOS Amazon. „Cand clientii cu Lens Live deschid Amazon Lens, camera Lens va incepe instantaneu sa scaneze produsele si va afisa articolele care se potrivesc cel mai bine intr-un carusel glisabil, in partea de jos a ecranului, permitand comparatii rapide”, a transmis gigantul e-commerce.
Leave a reply