Agentia adLemonade: tendinte despre promovarea pe Google, in 2019
Google a anuntat recent – la conferinta Google Marketing Live 2019 din San Francisco – noile produse si servicii pe care le pune la dispozitia marketerilor, in 2019, pentru a creste performanta campaniilor organizate. Agentia autohtona de performance marketing adLemonade a fost prezenta la eveniment, alaturi de mii de specialisti din toata lumea, participand la diverse prezentari, activari, demo-uri si testari de produse in beta.
„In perioada urmatoare, vom vedea multe beta-uri in ceea ce priveste noi strategii de licitare, smart bidding pentru noi tipuri de conversii, lansarea unui nou tool de creare de video-uri scurte de promovare pentru advertiseri, dar si noi optiuni de segmentare a audientelor si de customizare a rapoartelor. La acestea se adauga noi formate de reclame, noi medii in care sunt plasate reclamele, precum si o evolutie accelerata a machine learning, care vine la pachet cu campaniile de tip smart”, povesteste Anabela Luca (foto, CEO adLemonade), intr-un comunicat de presa. „In acest context, agentiile de digital marketing vor trebui sa se reinventeze constant pentru a se adapta la nevoile clientilor si la solutiile digitale disponibile, ba chiar sa le anticipeze”, concluzioneaza fondatoarea agentiei amintite, care este trainer atestat Google.
Comentariu ( 1 )
[…] Sursa – https://ecompedia.ro/agentia-adlemonade-tendinte-despre-promovarea-pe-google-2019/ […]