Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Rezumat GPeC SUMMIT 2019 (27-28 mai, Bucuresti)

Pe 27 si 28 mai, a 14-a editie a GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est) a intins covorul rosu in centrul Bucurestiului, pentru elita profesionistilor din online-ul romanesc, bulgaresc, maghiar, ceh si polonez, transmit organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul – al carui slogan a fost „Not just speakers. The best digital know-how deliverers” – a insemnat:

  • peste 1.000 de specialisti in digital marketing, antreprenori, business owneri, consultanti, developeri si pasionati de digital au fost prezenti la Conferinta GPeC & E-Commerce Expo, pentru a afla cum sa-si creasca afacerea online, tinand cont de ultimele tendinte la nivel international
  • 8 experti mondiali si 3 experti romani in e-commerce si marketing online au avut la dispozitie 360 de minute de prezentari si studii de caz legate de cresterea unui business online; printre sfaturile oferite de acestia se numara:

– investeste in branding – o strategie de crestere a brandului este mai profitabila decat nesfarsita batalie in cuvinte-cheie
– optimizeaza-ti site-ul pentru vizitatori, nu pentru Google – cele mai importante elemente de usability prin care poti atinge obiectivele de vanzare sunt simplitatea si focusul pe site
– foloseste-te de tehnologie pentru a satisface nevoile clientilor –tehnologia schimba modul in care facem business si comunicam cu clientii, dar nu ea trebuie sa fie scopul, ci modul prin care imbunatatim UX
– concentreaza-ti strategia in jurul clientului – 80% din companii cred ca au o strategie customer-centric, dar doar 8% dintre clientii lor pot afirma asta
– imbunatateste calitatea serviciilor – este singurul mod prin care poti creste sanatos (68% dintre clienti nu vor mai comanda de pe un site, daca au avut o experienta neplacuta)
– intram in noua era a marketing-ului
– pe masura ce oamenii vor adopta mai mult asistentii vocali si chatbotii, aceste sisteme vor avea mai mult control asupra a ceea ce vor vedea potentialii clienti online; de aceea, la client vei mai ajunge doar cu ajutorul branding-ului

  • peste 30 de companii furnizoare au expus servicii si solutii pentru e-commerce si marketing online, au discutat cu participantii si au creat parteneriate
  • in cadrul masterclass-urilor si cursurilor practice, 325 de participanti au invatat cum sa-si optimizeze magazinele online, care sunt pasii unui start-up e-commerce, cum sa configureze Google Analytics, Google Tag Manager si Google Data Studio, cum sa creeze o strategie video de Facebook Ads, ultimele tehnici de optimizare SEO, cum sa creeze site-uri si aplicatii mobile de succes
  • publicul l-a cunoscut pe Richard, primul robot software din lume care va fi membru al unui juriu (evaluand site-urile magazinelor online inscrise in Competitia GpeC 2019, alaturi de ceilalti 25 de membri umani); Richard este creat de Aggranda prin tehnologia UiPath, care preia si automatizeaza task-urile birocratice repetitive, eliminand 100% erorile umane si eficientizand de 3-4 ori procesele si costurile

Dupa editia de primavara GPeC SUMMIT, urmatoarele evenimente GPeC 2019 vor fi:

  • 21-26 august – Scoala de Vara GpeC (singura serie de cursuri intensive de comert electronic si marketing online din Romania; 12 cursuri, 18 ore de continut axat pe „tips & tricks”, cu exemple concrete si studii de caz de la cei mai buni specialisti din tara)
  • 4-5 noiembrie – editia de toamna la GPeC SUMMIT
  • 5 noiembrie – Gala Premiilor GPeC 2019

Leave a reply