Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Rezumat GPeC SUMMIT 2019 (27-28 mai, Bucuresti)

Pe 27 si 28 mai, a 14-a editie a GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est) a intins covorul rosu in centrul Bucurestiului, pentru elita profesionistilor din online-ul romanesc, bulgaresc, maghiar, ceh si polonez, transmit organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul – al carui slogan a fost „Not just speakers. The best digital know-how deliverers” – a insemnat:

  • peste 1.000 de specialisti in digital marketing, antreprenori, business owneri, consultanti, developeri si pasionati de digital au fost prezenti la Conferinta GPeC & E-Commerce Expo, pentru a afla cum sa-si creasca afacerea online, tinand cont de ultimele tendinte la nivel international
  • 8 experti mondiali si 3 experti romani in e-commerce si marketing online au avut la dispozitie 360 de minute de prezentari si studii de caz legate de cresterea unui business online; printre sfaturile oferite de acestia se numara:

– investeste in branding – o strategie de crestere a brandului este mai profitabila decat nesfarsita batalie in cuvinte-cheie
– optimizeaza-ti site-ul pentru vizitatori, nu pentru Google – cele mai importante elemente de usability prin care poti atinge obiectivele de vanzare sunt simplitatea si focusul pe site
– foloseste-te de tehnologie pentru a satisface nevoile clientilor –tehnologia schimba modul in care facem business si comunicam cu clientii, dar nu ea trebuie sa fie scopul, ci modul prin care imbunatatim UX
– concentreaza-ti strategia in jurul clientului – 80% din companii cred ca au o strategie customer-centric, dar doar 8% dintre clientii lor pot afirma asta
– imbunatateste calitatea serviciilor – este singurul mod prin care poti creste sanatos (68% dintre clienti nu vor mai comanda de pe un site, daca au avut o experienta neplacuta)
– intram in noua era a marketing-ului
– pe masura ce oamenii vor adopta mai mult asistentii vocali si chatbotii, aceste sisteme vor avea mai mult control asupra a ceea ce vor vedea potentialii clienti online; de aceea, la client vei mai ajunge doar cu ajutorul branding-ului

  • peste 30 de companii furnizoare au expus servicii si solutii pentru e-commerce si marketing online, au discutat cu participantii si au creat parteneriate
  • in cadrul masterclass-urilor si cursurilor practice, 325 de participanti au invatat cum sa-si optimizeze magazinele online, care sunt pasii unui start-up e-commerce, cum sa configureze Google Analytics, Google Tag Manager si Google Data Studio, cum sa creeze o strategie video de Facebook Ads, ultimele tehnici de optimizare SEO, cum sa creeze site-uri si aplicatii mobile de succes
  • publicul l-a cunoscut pe Richard, primul robot software din lume care va fi membru al unui juriu (evaluand site-urile magazinelor online inscrise in Competitia GpeC 2019, alaturi de ceilalti 25 de membri umani); Richard este creat de Aggranda prin tehnologia UiPath, care preia si automatizeaza task-urile birocratice repetitive, eliminand 100% erorile umane si eficientizand de 3-4 ori procesele si costurile

Dupa editia de primavara GPeC SUMMIT, urmatoarele evenimente GPeC 2019 vor fi:

  • 21-26 august – Scoala de Vara GpeC (singura serie de cursuri intensive de comert electronic si marketing online din Romania; 12 cursuri, 18 ore de continut axat pe „tips & tricks”, cu exemple concrete si studii de caz de la cei mai buni specialisti din tara)
  • 4-5 noiembrie – editia de toamna la GPeC SUMMIT
  • 5 noiembrie – Gala Premiilor GPeC 2019

Leave a reply