Afiliere magazin, inainte sau dupa ce prinde notorietate ?

Intrebare

O sa lansez un magazin online si as dori sa l introduc in programele de afiliere. Exista doua variante :
1) Sa listez magazinul dupa lansare, in cazul acesta el neavand notorietate
– risc sa nu fie credibil in fata afiliatilor
– risc sa fiu intrecut de “magazinele” acestora @ seo

Dar sa imi cresc vanzarile .

2) Sa investesc in seo, marketing, etc sa prinda notorietate si apoi sa il listez ? Voi ce ati face in locul meu, cum ati proceda ?

Multumesc !

Topic deschis 0
Marketing afiliat Alex S 3 years 3 raspunsuri 31 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Salut Alex,

    As considera in primul rand importanta aceastui canal si rolul pe care il are in strategia completa de marketing a magazinului tau. Chiar daca la prima vedere pare o decizie simpla, deschiderea unui program afiliat poate avea un impact pozitiv sau negativ in functie de strategia folosita si contextul general al magazinului.

    Pt a raspunde punctual intrebarii tale – in 95% din cazuri as deschide programul de afiliere imediat ce as deschide magazinul si l-as folosi ca pe un canal de promovare care sa ma ajute sa castig notorietate. Cat despre faptul ca vor iesi in SERP mai sus decat tine, este OK … atata timp cat esti dispus sa platesti comisionul de vanzare, nu vad de ce ai fi ingrijorat ca iti aduc afiliatii cateva vanzari in plus 🙂

    Sper sa te ajute.
    E.

  2. Multumesc pentru raspuns. Nu sunt ingrijorat ca mi aduc vanzari in plus, pentru ca asta ar fi si ideea, insa imi faceam griji pe viitor @ serps , insa mi am dat seama ca teoretic era o prostie modul meu de gandire, pentru ca ideea e sa am vanzari, avand vanzari am profit, deci poti investi mai mult in seo, marketing, etc

    Mersi frumos inca o data de sfat, mai astept si alti colegi care isi pot da cu parerea ! Multumesc in avans !

  3. Alex,

    Bravo, exact asta si este important.

    Sunt multe discutii pe tema asta. Multi vanzatori gandesc ca in multe cazuri ar fi avut acele vanzari si fara un program de afiliere (ex: un afiliat care promoveaza o pagina “Magazin + Cupon” – clientul ar fi ajuns la magazin si ar fi cumparat oricum pentru ca el stie deja de magazin si il cauta activ; sau un magazin care face PPC pe brand – clientul oricum ar fi ajuns pe site). Poate da, poate nu! Poate clientul ar fi fost prins un ad bine facut al competitiei, poate ar fi gasit un cupon mai mare la un competitor! Poate nu!!! 🙂
    Chiar daca in parte acest fel de gandire este valid, te sfatuiesc sa nu ii dai multa importanta, cum te sfatuiesc sa nu dai importanta nici costurilor in sine.

    Pentru evaluare eficienta a unui canal de publicitate calculul este foarte simplu – cat am vandut minus cat am bagat in publicitate minus restul costurilor (shipping, curent, chirie, angajati … etc) … sunt pe profit sau nu?

    Mult Succes. Sper sa te ajute.
    E.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.