Temu a avut 4,7 milioane de utilizatori romani, in S1 2025 (+20,5%)
In prima jumatate a acestui an (1 ianuarie – 30 iunie 2025), Temu a atras – in medie – 115,7 milioane de consumatori europeni in fiecare luna, informeaza ecommercenews.eu. Aplicatia chineza de fast-fashion a crescut astfel baza de utilizatori cu 12,8 milioane de persoane, comparativ cu ultimele 6 luni din 2024 – o crestere de 12,5%.
Cifrele au drept sursa raportul de transparenta pe care platforma asiatica trebuie sa il publice conform Digital Services Act la fiecare 6 luni. Rapoartele includ media de utilizatori lunari in Uniunea Europeana si in fiecare stat membru al UE. Principalele 5 piete europene pentru Temu sunt Germania (19,3 milioane de utilizatori), Franta (16 milioane), Polonia (13,2 milioane), Italia (12,9 milioane) si Spania (12,6 milioane), iar cea mai mare crestere fata de semestrul anterior s-a inregistrat in randul consumatorilor francezi – 19,4% (adica un plus de 2,6 milioane de utilizatori noi).
Dar Romania este tara unde Temu a avut cea mai mare crestere procentuala fata de S2 2024: numarul de utilizatori ai app-ului a crescut cu 20,5%, pana la 4,7 milioane. Comparativ, in pietele mai mici unde activeaza retailerul cresterea a fost mai mica decat media europeana.
Leave a reply