Cum a fondat Holly Thaggard un brand de skincare de 700 milioane $?
Raspunsul la intrebarea din titlul de mai sus este s-a axat pe cercetare si dezvoltare, pentru a crea o crema de soare pe care consumatorii sa vrea sa o foloseasca, aflam de pe linkedin.com. Inainte de a fonda Supergoop! (in 2005) motivata de faptul ca o prietena apropiata fusese diagnosticata cu cancer de piele la doar 29 de ani, Holly Thaggard fusese invatatoare si cantareata la harpa. Stia de la dermatologul ei ca pielea este afectata de soare inca din copilarie, dar crema de protectie solara nu era ceva folosit sau permis in scolile din Texas, cand cei mici ieseau in curte, la joaca (cauza fiind lipsa fondurilor).
Si-a dorit sa creeze un produs care sa nu fie promovat doar vara, ci folosit mereu; si-a dorit sa transforme modul in care oamenii de gandesc la crema de protectie solara; si-a dorit ca noul ei produs sa fie omniprezent in salile de clasa americane. Aceasta din urma dorinta nu i s-a implinit initial, din cauza reticentei sistemului scola american. Asa ca s-a axat pe primele doua si s-a orientat spre zona de retail.
In magazine, brandurile mari dominau rafturile cu propriile produse, formulele chimice ale produselor nu erau deloc simplu de reprodus, iar consumatorii cumparau creme de protectie solara doar vara. In plus, oamenii nu le foloseau pentru ca nu le placea faptul ca erau unsuroase, greu absorbite in piele, care afectau machiajul, erau prea groase si nu aveau beneficii pentru ten in afara protectiei SPF.
Asa ca Holly s-a documentat intens si a creat de la 0 un produs nou, mult mai bun: unul absorbit rapid in piele, care putea fi folosit inainte de machiaj, ambalat si in forma de spray, stick sau pudra, cu efecte anti-aging sau de primer. Cand s-a lansat Supergoop!, doar California permitea utilizarea cremei de protectie solara in scoli, a povestit ea pentru vanityfair.com; astazi, elevii din 29 de state o pot folosi!
Brandul strange bani pentru a finanta utilizarea de produse cu SPF pentru elevii americani de gradinita si clasa I si Holly si-a folosit canalele principale de vanzare ca platforme pentru educatia legata de protectia solara, creand o comunitate de fani pasionati de textura produselor si experienta oferita. Drept dovada, cand a inceput sa faca SMS marketing, primele mesaje trimise bazei de date au avut un ROI de aproape 29X!
Cand Sephora i-a oferit un spatiu pe rafturile sale doar pe timp de vara, Holly a refuzat, asa ca in urma negocierilor a primit distributie tot timpul anului. Produsele ei se vand online pe supergoop.com, in 20 de piete din intreaga lume (inclusiv Romania) si compania a fost evaluata la 700 de milioane $.
Leave a reply