SUA: consumatorii au asteptari mari si de la site-urile mici
Conform unui studiu realizat de Vistaprint Digital si citat de emarketer.com, aproape 60% dintre consumatorii americani au spus ca probabil nu ar cumpara nimic daca, intrati pe un site al unei companii mici, ar ramane cu o impresie proasta. Studiul amintit a fost efectuat in luna martie, in SUA.
Americanii au aceleasi asteptari si de la site-urile mici, si de la cele de amploare, iar impresia proasta se produce daca cele dintai nu ofera informatii actualizate de contact (au spus aproximativ 50% dintre respondenti), adresa, orar, indicatii referitoare la cum se ajunge la magazin (aproape 50%) ori nu are versiune de mobile, utilizeaza fonturi dificil de citit sau are un design lipsit de profesionalism.
Un sondaj separat, marca Yodle, realizat anul trecut de Research Now, descoperea ca, in SUA, 4 din 10 afaceri mici (adica 40%) nu au un site optimizat pentru versiunea mobile.
Leave a reply