Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: comertul online = 870,78 miliarde $, din care Amazon reprezinta 43,5%

Comertul online american a crescut cu 14,2% in 2021 (comparativ cu 2020, cand suma a fost de 762,68 de miliarde $ si cresterea a fost de 31,8% YoY), pana la suma de 870,78 de miliarde $, 55,4% din acea crestere fiind reprezentata de Amazon, conform cifrelor Departamentului de Comert al SUA, citate de digitalcommerce360.com.

Dupa un 2020 de succes, Amazon a inregistrat mai putine cumparaturi online anul trecut, dar tot a dus-o bine. Conform estimarilor, anul trecut, Amazon si vanzatorii terti de pe marketplace au vandut produse in valoare totala de 378,95 de miliarde $, adica 43,5% din valoarea totala bruta a marfii vandute in State (o crestere de 18,8% fata de cele 319,10 miliarde $ din 2020 – deci mai mare decat cresterea YoY a vanzarilor e-commerce generale, la nivelul Statelor Unite).

Comparativ cu 2019, vanzarile online totale au crescut cu 50,5%. Iar in trimestrul patru al anului, marcat de achizitiile de Sarbatori, cumparaturile digitale au crescut cu 9,4% fata de Q4 2020. In medie, 1 din fiecare 5 $ cheltuiti in retail, in 2021, a fost cheltuit pe Internet (adica 19,1% din toate vanzarile cu amanuntul s-au facut online) – proportie care a ramas identica aceleia de anul trecut.

In total, in retail s-a vandut cu 14% mai mult pe toate canalele fata de 2020, adica 4,547 trilioane $ (comparativ cu 3,987 trilioane $, anul trecut), o crestere record, care este cea mai mare inregistrata vreodata pana acum. Odata cu introducerea vaccinului anti-COVID si a redeschiderii magazinelor fizice, shopping-ul offline a fost responsabil de cea mai mare „felie” din aceasta crestere: 80,7% din totalul cheltuielilor din retail s-au facut in magazinele traditionale (e-commerce-ul reprezentand restul de 19,3%). In 2020, acest procent era de doar 2,6%.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] din intreaga lume”, a transmis un purtator de cuvant al gigantul online, care a vandut, in 2021, 43,5% din valoarea totala bruta a marfii din SUA. In ciuda acestui procent covarsitor, Amazon e interesat […]

Leave a reply