COVID-19: un site de bijuterii atrage clientii cu nunti virtuale gratuite
Pandemia COVID-19 a impus restrictii sociale, care au venit la pachet cu numeroase anulari de evenimente in primavara si vara lui 2020 – inclusiv nunti. De aceea, ideea unui magazin online de bijuterii din SUA vine la fix in aceasta perioada: Jared.com a lansat o platforma online (jared.com/VirtualWedding), pe care ofera nunti virtuale gratuite, citim pe site-ul mediapost.com.
Magazinul de bijuterii a lansat o campanie de promovare in cadrul careia ofera posibilitatea inscrierii gratuite pe platforma amintita. In timpul ceremoniei in sine, schimbul de juraminte filmat poate fi distribuit pe maximum 100 de dipozitive, pentru a ajunge la rudele si prietenii mirilor, care nu sunt de fata. Elementele care pot fi personalizate includ invitatiile de nunta, tema si lista de invitati. In plus, mirii pot participa la consultatii virtuale cu expertii Jared, apropos de marimea inelelor alese. Compania a lansat o campanie de marketing care include promovarea in social media (cu #LoveCantWait) si un spot TV de 15 secunde, creat de Publicis.
„Jared este lider in domeniul bijuteriilor de logodna si de nunta, deci este dedicat iubirii si sarbatoririi acesteia. Am creat un site de nunti vrituale, unde familia si prietenii se pot strange laolalta, pentru a sarbatori un moment special”, explica compania pe noua platforma. Jared.com nu percepe taxe mirilor si participantilor, iar cei dintai pot anula oricand inscrierea la nunta online. Ceremoniile virtuale vor incepe in cursul lunii mai.
Site-ul online Jared.com este detinut de Signet Jewelers Limited, companie care opereaza 3.200 de magazine, sub brand-urile Kay Jewelers, Zales, Jared, H.Samuel, Ernest Jones, Peoples, Piercing Pagoda si JamesAllen.com.
Leave a reply