H&M si Walmart au noutati interesante, online si offline
Retailerul H&M planuieste introducerea unor noi servicii digitale si offline, pentru a imbunatati experienta clientilor in magazinele traditionale si online, citim pe insideretail.asia. Anul trecut, compania a inceput sa testeze in unele magazine o noua organizare interioara si exterioara, noi produse in rafturi si noi solutii tehnice care sa ajute angajatii si cumparatorii sa se orienteze in magazine. In 2019 va continua sa testeze idei noi: cafenele si florarii incluse in magazinele offline, case de marcat self-service, servicii de monogramare si de reparatie a pieselor vestimentare si un perete digital, unde clientii isi pot share-ui produsele preferate, cu #HMxME.
„Aceste magazine ne dau sansa de a incerca noi concepte si activitati, pentru a aduce mai multa inspiratie in magazinele noastre si a le oferi clientilor o experienta minunata. In plus, lansam servicii si caracteristici digitale care sa ofere fanilor nostri o experienta de shopping aliniata strategiei noastre omnichannel”, explica Fredrik Olsson (MD H&M).
Tot spre online si offline priveste si Walmart. Compania vrea sa angajeze 2.000 de specialisti in domeniul tehnic, marindu-si cu peste 25% numarul de angajati (care este, in prezent, de 7.500 de persoane), pentru a continua lupta cu Amazon. Fortune.com scrie ca acestia vor lucra in 9 birouri, din Silicon Valley pana in Bangalore. Tehnicienii si designerii vor lucra la proiecte Walmart ca: roboti care sa scaneze rafturile si sa spele podelele, in magazinele fizice; implementarea de algoritmi care sa ajute angajatii sa ridice mai rapid comenzile online, pentru livrare, ajungand cat mai usor la raftul unde coletele sunt depozitate.
Leave a reply