Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

92% dintre IMM-urile online au avut vanzari mai mari, in 2021 (sondaj)

In ciuda pandemiei COVID-19, anul 2021 a fost unul bun pentru numeroase afaceri online, citim pe ecommercenews.eu. Majoritatea afacerilor online mici si mijlocii (IMM-uri) – adica 92% – au avut vanzari mai mari, reiese dintre-un sondaj marca Sendlane. Esantionul folosit a fost de 150 de afaceri mici si mijlocii din intreaga lume (companii cu vanzari mai mici de 44 de milioane €).

1 din 5 companii chestionate (21%) au avut vanzari mai mari cu cel putin 40%, iar majoritatea IMM-urilor online (34%) au inregistrat vanzari mai mari cu 10-20%. Alte 33 de procente au avut vanzari mai mari cu 20-40%. 93% dintre respondenti se asteapta ca vanzarile sa creasca in continuare. Pe langa aceasta crestere, marjele de profit au crescut si ele rapid: aproape 90% dintre companiile intervievate au avut un profit mai mare cu 10% sau mai mult, iar 92% se asteapta ca aceasta crestere sa fie ceva constant, pe viitor.

Deloc surprinzator, pe plus a fost si traficul online: 90% dintre IMM-urile din studiu au avut cu 10% mai mult trafic online. Odata cu marirea numarului de ahizitii e-commerce, traficul s-a stabilizat si consumatorii nu se mai imbulzesc online doar cand sunt promotii si reduceri, ci cumpara constant de pe Internet.

Aceasta crestere clara a cererii online a determinat afacerile digitale sa investeasca mai mult in instrumente tehnice in 2021: aproape 85% dintre respondenti au alocat fonduri mai mari decat in 2020, in aceasta directie (46% dintre ei spunand ca au marit bugetul cu cel putin 40% YoY). Cat despre provocarile intalnite de IMM-urile online in 2021, 35% au mentionat frauda online, urmata de ingrijorarea privind conditiile financiare ale consumatorilor (18%), intarzierile livrarilor (13%) si stabilitatea website-ului propriu (8%).

Leave a reply