9 statistici ce dovedesc valoarea content marketing-ului
Content marketing-ul este viitorul, fiind mai ieftin si mai eficient decat marketing-ul traditional, scrie contentmarketinginstitute.com. Consumatorii sunt satui de reclame insistente si tactici ieftine de a li se vinde produse/servicii, isi doresc transparenta si brand-uri prietenoase, prin urmare marketingul eficient este cel care abordeaza altfel clientul: prin reclame care aduc valoare vietii acestora. O dovedesc urmatoarele 9 statistici:
- Content marketing-ul produce de 3 ori mai multe lead-uri/dolar cheltuit, are costuri mai mici si eneficii mai mari pe termen lung fata de cautarea platita (conform unui studiu recent, realiat de Kapost si Eloqua).
- Content marketing-ul genereaza de 3 ori mai multe lead-uri si costa cu 62% mai putin decat marketing-ul extern (cel traditional, care consta in a comunica unui consumator calitatile unui brand, produs, serviciu, fie ca acest consumator doreste sa primeasca mesajul/nu; acest tip de marketing deranjeaza clientii contemporani, care nu raspund pozitiv la el).
- In 1984, oamenii vedeau, in medie, 2.000 reclame/zi. In 2014, numarul a atins 5.000. Astfel bombardati, consumatorii folosesc ad-blockere, acestea fiind instalate pe peste 615 milioane de dispozitive (conform „PageFair 2017 Global Adblock Report”).
- Aproape jumatate dintre persoanele de 18 – 49 ani citesc stirile si afla informatii online (nu de la TV), iar numarul lor e in crestere (conform unui studiu al Pew Research Center). Prin urmare, si marketerii trebuie sa se mute pe Internet, pe social media si bloguri.
- Afacerile mici cu bloguri au un lead potential de crestere cu mai mare decat afacerile mici fara blog. 77% dintre utilizatorii de Internet citesc bloguri.
- Dupa ce au citit recomandarile de pe un blog, 61% dintre consumatorii americani au cumparat produsul descris. Content marketing-ul creste increderea clientului in produs, intr-o maniera care nu e fortata si care ii determina pe clienti sa urmareasca brand-ul de-a lungul timpului si sa asculte ce are acesta de comunicat. Persuasiune transparenta – asta e cheia!
- Content marketing-ul are rate de conversie de 6 ori mai mari ca alte metode. Transforma oamenii in clienti potentiali si apoi reali.
- Crearea de continut e cea mai eficienta tactica SEO. Umplerea blogului cu texte noi inseamna cu 434% mai multe pagini indexate pe motoarele de cautare fata de site-urile care nu publica deloc continut. Astfel atragi clientii – prin continut axat pe subiecte care ii preocupa, care creeaza apoi conversii.
- Afacerile online care publica 16 sau mai multe articole lunar au de 3,5 ori mai mult trafic decat cele care publica 0 – 4 articole lunar. Content marketing-ul presupune efort, dar merita, investitia transformandu-se in clienti.
Leave a reply