Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

9 statistici ce dovedesc valoarea content marketing-ului

content-marketingContent marketing-ul este viitorul, fiind mai ieftin si mai eficient decat marketing-ul traditional, scrie contentmarketinginstitute.com. Consumatorii sunt satui de reclame insistente si tactici ieftine de a li se vinde produse/servicii, isi doresc transparenta si brand-uri prietenoase, prin urmare marketingul eficient este cel care abordeaza altfel clientul: prin reclame care aduc valoare vietii acestora. O dovedesc urmatoarele 9 statistici:

  1. Content marketing-ul produce de 3 ori mai multe lead-uri/dolar cheltuit, are costuri mai mici si eneficii mai mari pe termen lung fata de cautarea platita (conform unui studiu recent, realiat de Kapost si Eloqua).
  2. Content marketing-ul genereaza de 3 ori mai multe lead-uri si costa cu 62% mai putin decat marketing-ul extern (cel traditional, care consta in a comunica unui consumator calitatile unui brand, produs, serviciu, fie ca acest consumator doreste sa primeasca mesajul/nu; acest tip de marketing deranjeaza clientii contemporani, care nu raspund pozitiv la el).
  3. In 1984, oamenii vedeau, in medie, 2.000 reclame/zi. In 2014, numarul a atins 5.000. Astfel bombardati, consumatorii folosesc ad-blockere, acestea fiind instalate pe peste 615 milioane de dispozitive (conform „PageFair 2017 Global Adblock Report”).
  4. Aproape jumatate dintre persoanele de 18 – 49 ani citesc stirile si afla informatii online (nu de la TV), iar numarul lor e in crestere (conform unui studiu al Pew Research Center). Prin urmare, si marketerii trebuie sa se mute pe Internet, pe social media si bloguri.
  5. Afacerile mici cu bloguri au un lead potential de crestere cu mai mare decat afacerile mici fara blog. 77% dintre utilizatorii de Internet citesc bloguri.
  6. Dupa ce au citit recomandarile de pe un blog, 61% dintre consumatorii americani au cumparat produsul descris. Content marketing-ul creste increderea clientului in produs, intr-o maniera care nu e fortata si care ii determina pe clienti sa urmareasca brand-ul de-a lungul timpului si sa asculte ce are acesta de comunicat. Persuasiune transparenta – asta e cheia!
  7. Content marketing-ul are rate de conversie de 6 ori mai mari ca alte metode. Transforma oamenii in clienti potentiali si apoi reali.
  8. Crearea de continut e cea mai eficienta tactica SEO. Umplerea blogului cu texte noi inseamna cu 434% mai multe pagini indexate pe motoarele de cautare fata de site-urile care nu publica deloc continut. Astfel atragi clientii – prin continut axat pe subiecte care ii preocupa, care creeaza apoi conversii.
  9. Afacerile online care publica 16 sau mai multe articole lunar au de 3,5 ori mai mult trafic decat cele care publica 0 – 4 articole lunar. Content marketing-ul presupune efort, dar merita, investitia transformandu-se in clienti.

Leave a reply