83% dintre consumatorii din tarile nordice cumpara constant online (raport)
Majoritatea consumatorilor din Suedia, Finlanda, Norvegia si Danmarca fac constant achizitii pe Internet. Intr-un raport recent marca PostNord International („E-commerce in the Nordics 2025 – Spring” ), 83% dintre cei 1.000 de respondenti chestionati au spus ca au cumparat ceva online in ultimele 30 de zile.
Ce a mai descoperit raportul:
- ce cumpara nordicii cel mai des online – imbracaminte, urmata (in Danemarca, Suedia si Norvegia) de produse Health & Beauty
- shopping-ul transfrontalier este din ce in ce mai popular in regiunea nordica – 73% dintre cei intervievati au cumparat ceva cross-border in ultimul an, iar 48% cumpara lunar ceva online din alte tari
- principalele destinatii externe sunt China (in cazul consumatorilor din Norvegia si Suedia), Germania (in cazul danezilor) si Suedia (in cazul finlandezilor)
- 77% spun ca posibilitatea de a alege o locatie de pickup pentru coletul lor este cel mai important factor in a alege un magazin online
- cele mai populare marketplace-uri din aceste 4 tari sunt Temu (Norvegia), Zalando (Danemarca si Finlanda) si Amazon (Suedia)
- 8 din 10 nordici sunt influentati de factori de sustenabilitate atunci cand fac achizitii digitale, drept dovada 32% dintre consumatorii din tarile nordice au cumparat produse second-hand online, in ultima luna
Leave a reply