Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

7 greseli SEO pe care le fac companiile cand isi relanseaza site-ul

Agentia de SEO si performance marketing five elements digital transmite, intr-un comunicat de presa, care sunt cele mai frecvente greseli, din perspectiva SEO, pe care le fac companiile atunci cand isi relanseaza site-ul. Daca mecanismul de relansare nu ia in calcul toti factorii, afacerea respectiva poate incasa o lovitura destul de puternica in ceea ce priveste indexarea in motoarele de cautare – ceea ce poate duce la pierderi financiare considerabile.

Independent de motivul pentru care e necesara relansarea, agentia recomanda ca orice decizie de modificare, migrare si relansare a unui site sa se ia impreuna cu specialisti SEO (care pot evalua corect impactul). Comunicatul noteaza ca cele mai frecvente greseli care pot duce la penalizari in indexare sunt:

  1. schimbarea structurii de link-uri fara un plan de redirectionare – acest demers poate avea consecinte grave la nivelul intregului site
  2. stergerea continutului – decizia de a elimina din continut trebuie calculata cu atentie; motivele pentru stergere sunt numeroase (produse care nu mai sunt in oferta, imagini care nu mai sunt de actualitate, recenzii/comentarii publicate de clienti pentru produse retrase din portofoliu), dar continutul e unul dintre pilonii cruciali pentru strategia SEO, iar mutarea/eliminarea oricarei componente din cadrul lui poate avea efecte serioase
  3. scroll infinit (adaugarea unui buton de „Incarca mai mult” pe anumite pagini) – astfel de functionalitati risca sa duca la o ingropare a continutului pentru motoarele de cautare
  4. folosirea infrastructurii CSS pentru implementarea imaginilor importante, in dauna HTML – dezvoltarea unui site nou trebuie sa tina cont ca, desi Google poate gestiona fara probleme JavaScript, timpul este mai lung decat in cazul structurilor clasice HTML
  5. subtitlurile H1-H6 trebuie folosite cu incredere si nu doar ca un element de design – ele sunt un mod simplu si eficient pentru ca utilizatori sa gaseasca informatia cautata
  6. informatia trebuie organizata mai eficient – arhitectura informatiei nu trebuie sa fie supraincarcata cu link-uri de navigare, nu trebuie sa existe o folosire diferentiata a meta etichetelor si structurii de organizare a continutului intre versiunea desktop, mobil si AMP (mare parte dintre acestea nu sunt vizibile utilizatorului final, dar motoarele de cautare le folosesc pentru a indexa mai eficient site-ul)
  7. reducerea/diferentierea continutului afisat pe mobil, fata de desktop – cei mai multi oameni navigheaza pe Internet si descopera produse noi prin intermediul dispozitivelor mobile, de aceea e important sa aiba acces rapid la informatiile pe care le cauta

Ghidul complet pentru o migrare si relansare eficienta a site-ului este disponibil pe blog-ul agentiei, aici.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply