Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

54% dintre clienti ar astepta mai mult comenzile online sustenabile (sondaj)

Peste jumatate dintre persoanele care fac shopping online (54%) sunt dispuse sa astepte mai mult un colet, daca l-au cumparat de pe un site e-commerce sustenabil, citim pe ecommercenews.eu. Cu toate acestea, doar 1 din 5 clienti ar plati in plus pentru livrarea eco-friendly. Acestea sunt rezultatele unui sondaj marca Descartes Systems Group, efectuat pe un esantion de 8.000 de consumatori din Canada, SUA si 9 tari europene: Marea Britanie, Tarile de Jos, Suedia, Norvegia, Denemarca, Finlanda, Germania, Belgia si Franta.

In medie, 46% dintre comenzile digitale sunt livrate la domiciliu, cele mai mari procente inregistrandu-se in Marea Britanie si Tarile de Jos (54%). Suedia inregistreaza cel mai mic procent de livrari acasa (42%). 50% dintre consumatori sunt interesati de livrarile sustenabile, iar cel mai mare interes este cel legat de livrarea combinata a mai multor comenzi, recomandarile primite de la retaileri apropo de cea mai sustenabila metoda de trimitere a comenzii lor si click & collect. Tarile in care sustenabilitatea e cea mai importanta inainte de a face cumparaturi online sunt Franta (49%), Germania (48%) si Belgia (46%).

Consumatorii sunt preocupati cel mai mult de protectia mediului atunci cand cumpara alimente, imbracaminte si incaltaminte online (35%). Peste jumatate dintre cei chestionati au spus ca sunt dispusi sa isi ridice singuri alimentele cumparate online de la supermarket, daca aceasta metoda e mai sustenabila. In cazul produselor Fashion, 45% dintre ei sunt dispusi sa faca asta. Dar, daca trag linie si aduna, accesibilitatea este mai importanta pentru 40% dintre consumatori decat sustenabilitatea.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply