54% dintre clienti ar astepta mai mult comenzile online sustenabile (sondaj)
Peste jumatate dintre persoanele care fac shopping online (54%) sunt dispuse sa astepte mai mult un colet, daca l-au cumparat de pe un site e-commerce sustenabil, citim pe ecommercenews.eu. Cu toate acestea, doar 1 din 5 clienti ar plati in plus pentru livrarea eco-friendly. Acestea sunt rezultatele unui sondaj marca Descartes Systems Group, efectuat pe un esantion de 8.000 de consumatori din Canada, SUA si 9 tari europene: Marea Britanie, Tarile de Jos, Suedia, Norvegia, Denemarca, Finlanda, Germania, Belgia si Franta.
In medie, 46% dintre comenzile digitale sunt livrate la domiciliu, cele mai mari procente inregistrandu-se in Marea Britanie si Tarile de Jos (54%). Suedia inregistreaza cel mai mic procent de livrari acasa (42%). 50% dintre consumatori sunt interesati de livrarile sustenabile, iar cel mai mare interes este cel legat de livrarea combinata a mai multor comenzi, recomandarile primite de la retaileri apropo de cea mai sustenabila metoda de trimitere a comenzii lor si click & collect. Tarile in care sustenabilitatea e cea mai importanta inainte de a face cumparaturi online sunt Franta (49%), Germania (48%) si Belgia (46%).
Consumatorii sunt preocupati cel mai mult de protectia mediului atunci cand cumpara alimente, imbracaminte si incaltaminte online (35%). Peste jumatate dintre cei chestionati au spus ca sunt dispusi sa isi ridice singuri alimentele cumparate online de la supermarket, daca aceasta metoda e mai sustenabila. In cazul produselor Fashion, 45% dintre ei sunt dispusi sa faca asta. Dar, daca trag linie si aduna, accesibilitatea este mai importanta pentru 40% dintre consumatori decat sustenabilitatea.
Leave a reply