Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

52% dintre britanici si americani fac achizitii online cross-border (raport)

Cel putin 52,5% dintre consumatorii din Marea Britanie si Statele Unite ale Americii au cumparat produse online din alte tari, in ultimele 12 luni. Cel mai des, acestia se orienteaza spre produse din nisa Fashion – imbracaminte si accesorii (70,2%). Si produsele sportive si de tip hobby sunt cautate des in magazinele e-commerce din alte tari (57,3%).

Sursa informatiei este un studiu realizat de Nosto, pe un esantion de 2.000 de persoane din cele doua tari amintite. Conform rapotului, 67,47% dintre respondentii de 35-44 de ani au achizitionat transfrontalier cel putin un produs online; procente ridicate s-au inregistrat si in randul persoanelor de 25-34 de ani (64%) si 16-24 de ani (61,4%). Prin comparatie, doar 37,2% dintre cei de peste 55 de ani au facut achizitii cross-border pe Internet, in ultimul an.

53,4% dintre britanici si americani spun ca motivul acestor achizitii transfrontaliere sunt preturile din ce in ce mai mari din tara lor. Cu toate acestea, daca gasesc produse mult prea ieftine pe platforme digitale straine, 65,7% devin suspiciosi apropo de calitatea acestora si decid sa nu le mai comande. In general, peste 92 de procente din totalul consumatorilor care fac achizitii din alta tari sunt ingrijorati apropo de aceste cumparaturi. Cea mai comuna preocupare este legata de usurinta returului (49,75%) si de calitatea produsului (46,8%).

Daca sellerii online vor sa atraga mai multi clienti internationali, trebuie sa includa in magazinele lor virtuale informatii clare si usor de gasit despre costul livrarii si al returului. Aproape 69% dintre respondenti au spus ca asa ar avea mai multa incredere in magazinele e-commerce din tara lor, in special daca ar putea vedea pe aceste site-uri un numar de telefon, pentru contact direct (64,95%).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply