Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

4 practici de email marketing pentru rezultate garantate

email marketing

Salesforce.com a strans, in raportul „2016 State of Marketing”, cateva cifre relevante privind coordonatele peisajului de marketing contemporan. Raportul noteaza ca „mediul digital este regele, iar experienta clientului este bijuteria coroanei”. 80% dintre marketerii de astazi spun ca email-ul este central activitatii lor si 80% spun ca email marketingul genereaza garantat ROI (return on investment, rata de recuperare a investitiei). Adunand informatii de la aproape 4.000 de lideri in marketing din intreaga lume, Salesforce a analizat rolul email marketing-ului in peisajul general si a identificat 4 practici utilizate cu succes de echipele de marketing de top:

  1. Folositi email-ul pentru a ghida relatia clientului cu brand-ul. Toate interactiunile dintre client, companie, produsele si serviciile acesteia, pe toate cananele, trebuie sa fie integrate intr-o strategie generala: 88% dintre respondenti spun ca o strategie clientelara coeziva este vitala succesului.
  2. Folositi email-uri personalizate. Tehnologia predictiva ajuta specialistii sa trimita mesaje targetate si dinamice publicului lor tinta, care se asteapta sa le primeasca. Marketerii de top sunt de 4,2 ori mai predispusi la folosirea acestui tip de mesaje decat echipele de marketing din partea inferioara a clasamentului.
  3. Investiti in sisteme sofisticate de trimitere a mesajelor. 73% dintre marketerii de top vor investi mai mult in email marketing, in urmatoarele 12 luni. In plus, vor apela mai des la mesaje targetate, segmentate, marketing automatizat si mesaje personalizate trimise in timp real.
  4. Puneti clientul pe primul loc, cu un design responsive. Marketerii de top sunt de 3,8 ori mai predispusi decat echipele de marketing din partea inferioara a clasamentului sa foloseasca ubn design responsive in mesajele trimise clientilor. Creati mesaje special pentru dispozitivele mobile, de exemplu, avand in vedere ca studiile dovedesc ca oamenii isi citesc email-urile mai intai pe smartphone. Asigurati-va ca persoana care citeste mesajul are cea mai buna experienta posibila, ca acesta este clar, vizibil, usor de accesat, etc.

Raspunde la aceasta intrebare