4 ani de Freshful by eMAG, in cifre

Freshful by eMAG aniverseaza 4 ani de activitate si transmite, intr-un comunicat de presa, ca in acest timp a livrat peste 3,4 milioane de comenzi catre 233.000 de gospodarii. Cumparaturile alimentare online nu mai sunt o alternativa de nisa, ci o alegere frecventa pentru tot mai multi romani care prefera confortul, predictibilitatea si economia de timp. Freshful a devenit parte din rutina urbana, cu o rata de retentie in crestere si un comportament de consum care demonstreaza preferinta pentru cumparaturile online.
„In patru ani, Freshful a trecut de la idee la obicei. Cumparaturile alimentare online au devenit parte din rutina urbana, iar faptul ca tot mai multi clienti aleg sa revina constant in aplicatie ne arata ca acest model nu mai este o alternativa, ci o preferinta. Ne bucuram ca putem contribui la o experienta care ofera timp castigat, confort si acces facil la produse de calitate, livrate rapid si sustenabil”, transmite Tudor Mihailescu (General Manager Freshful).
In cifre, acesti 4 ani au insemnat, pentru Freshful by eMAG:
- economii de peste 6,8 milioane de ore (echivalentul a 787 de ani) pentru clientii care au ales aceasta experienta de cumparaturi care le ofera acces rapid la alimente si produse de uz casnic, livrate direct la usa
- in medie, un client a economisit 435 lei in ultimul an, prin campaniile de reduceri si promotii
- abonatii Genius, care reprezinta peste 80% din baza de clienti activi, au beneficiat de livrare gratuita, economisind aproximativ 265 de lei anual din costurile de transport
- in medie, un client fidel a plasat peste 1.100 de comenzi in 4 ani, economisind astfel aproximativ 2.240 de ore (100 de zile) si peste 43.000 de lei (prin livrare gratuita si reduceri)
In cifre, ultimul an a insemnat:
- 2 comenzi cu produse din 20 de categorii, realizate in aceeasi zi de acelasi client, au avut cea mai mare valoare – aproximativ 18.000 lei
- valoarea medie a cosului a ajuns la 380 lei, iar clientii plaseaza 2,5 comenzi/luna
- cele mai populare categorii de produse – apa plata, specialitatile internationale, iaurtul simplu, bauturile tip cola si verdeturile
- Freshful a livrat 3,5 milioane kg de fructe si legume, dintre care 72% au provenit din Romania
- „Verde cu Freshful”, serviciul de returnare a ambalajelor SGR, a colectat 13,8 milioane de ambalaje (60% plastic, 23% metal si 18% sticla) si este utilizat activ de 50.000 de clienti
- curierii Freshful au parcurs peste 7,3 milioane km; comparativ cu primii 3 ani, numarul de km/comanda s-a redus cu 20%,
- flota Freshful a crescut cu 33% fata de 2024, ajungand la 181 de vehicule frigorifice
- timpul mediu de livrare de la momentul plasarii comenzii pana la usa clientului este de 3-4 ore, in functie de intervalele disponibile
- in zilele cu trafic intens (de Pasti si Craciun), au fost livrate pana la 5.500 de comenzi intr-o zi
Leave a reply