39% dintre vanzarile retailerului britanic Dunelm au avut loc online, in H1 2025
Retailerul britanic de mobilier si decoratiuni pentru casa Dunelm a anuntat ca – in prima jumatate a anului fiscal 2025 (1 iulie – 28 decembrie 2024) – canalele digitale au generat 39% din vanzarile totale, citim pe internetretailing.net. In aceeasi perioada de 26 de saptamani din anul fiscal 2024, procentul era de 36%.
Dunelm detine o pozitie solida pe piata (care a crescut cu 7,8% YoY) si a inregistrat vanzari mai mari cu 2,4% fata de H2 2023, in valoare de 894 de milioane £. In plus, compania are acum cu 4,3% mai multi clienti activi si transmite ca a reusit ca, intr-un context provocator pentru comertul cu amanuntul, sa aiba mai multe vanzari, o marja bruta de profit puternica si o cota de piata mai mare.
„Sistemul nostru de vanzare cu amanuntul conecteaza produsul respectiv cu mai multi clienti si am observat o crestere continua a canalelor noastre digitale din ce in ce mai personalizate, precum si cateva premiere interesante pentru portofoliul nostru de magazine; am ajuns in interiorul Londrei la Westfield, am achizitionat 13 magazine in Irlanda si vom deschide cel de-al 200-lea magazin in urmatoarele 6 luni”, a transmis Nick Wilkinson (Chief Executive Officer Dunelm).
Leave a reply