Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

3,3% dintre romani cumpara rechizite online (studiu)

Peste 57% dintre romani aloca intre 100 si 300 de lei bugetului pentru rechizite scolare, la inceperea noului an, dar doar 3,3% dintre ei le cumpara online, transmite news.ro, citand un studiu marca 4Service Group Romania. Acesta a fost facut pe un esantion de 942 de respondenti din mediul urban, in lunile august – septembrie 2018.

Cercetarea a mai descoperit urmatoarele cifre legate de subiectul studiat:

  • 66% dintre respondenti cumpara rechizite din hypermarket/supermarket
  • 1 din 4 romani le cumpara de la librarii
  • 1 din 4 romani cheltuie intre 300 si 600 de lei, in medie, pe rechizite
  • 8% dintre cumparatori isi permit sa plateasca peste 600 de lei pe acestea
  • 8% dintre cumparatori dau sub 100 de lei
  • peste o treime (37%) asteapta inceputul anului scoalar, inainte de a achizitionare, pentru a afla recomandarile cadrelelor didactice
  • 27% le cumpara cu 1 – 2 saptamani inainte
  • 8% le cumpara cu peste o luna inainte
  • 48% dintre romani cumpara rechizite pentru un singur semestru
  • 28% dintre respondenti le cumpara pentru tot anul scolar
  • 87% dintre respondenti le aleg in functie de ce spun profesorii/invatatorii
  • parintii se orienteaza dupa preturile reduse si promotii (39%), dar si dupa ce isi doresc copiii lor (38%)
  • dintre produsele necesare, 50% dintre parinti cred ca cei mai multi bani se duc pe maruntisuri (caiete, pixuri sau creioane), 17% – pe uniforme

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply