Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

2Performant a generat peste 1% din piata e-commerce din Romania, in 2021

Compania de tehnologie 2Performant transmite, intr-un comunicat de presa, ca a avut o cifra de afaceri de 25,7 milioane de lei, in 2021 (in crestere cu 27% fata de 2020). Anul trecut, 2Performant a generat peste 1% din piata e-commerce din Romania, intermediind pentru magazinele online din platforma de marketing afiliat vanzari in valoare de 73,1 milioane € (din totalul de 6,2 miliarde €, estimat de GPeC a fi nivelul pietei romanesti de comert electronic).

Liderul pietei de marketing afiliat din Romania isi pastreaza un ritm bun de crestere si raporteaza rezultate financiare in linie cu bugetul de venituri si cheltuieli asumat la inceputul anului trecut. Astfel, veniturile operationale (calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plateste catre afiliatii din platforma) inregistreaza o crestere de 26% YoY, ajungand la 6,9 milioane de lei.

„Am incheiat anul 2021 cu rezultate financiare care confirma ca putem creste intr-un ritm mai accelerat decat piata de e-commerce din Romania, care are o crestere estimata la aproximativ 15% pentru anul trecut. Am reusit asta prin excelenta operationala: consultanta oferita utilizatorilor de top, analiza de date, departamentul de business support creat anul trecut, sustinerea financiara a proiectelor valoroase de afiliere, marketing-ul in interiorul ecosistemului de utilizatori si imbunatatirea proceselor din organizatie per total. Am realizat toate acestea in paralel cu dezvoltarea abordarii de extindere pe piete externe si cu primul nostru an ca emitent pe Bursa de Valori Bucuresti. Aceasta este baza pentru o crestere si mai rapida in 2022, alaturi de achizitionarea de noi utilizatori – magazine online si afiliati”, transmite Dorin Boerescu (foto, CEO 2Performant).

Veniturile companiei din piata din Romania pentru marketing afiliat au crescut cu 28% fata de 2020, ajungand la peste 22,6 milioane de lei, in vreme ce veniturile din pietele externe inregistreaza o crestere de 33%. In acelasi timp, compania inregistreaza si o crestere a veniturilor platite in avans (+51% YoY), ajungand la 12,2 milioane de lei. Veniturile postpaid ajung la 13,3 milioane de lei (+13% YoY). Indicatorii de lichiditate, pozitie de cash si grad de indatorare inregistreaza valori extrem de bune in 2021, inclusiv datorita investitiei de peste 5 milioane de lei, atrase de companie printr-o majorare de capital cu aport in numerar, realizata pe Bursa de Valori Bucuresti.

Ca urmare a investitiilor realizate in 2021 pentru internationalizare, prin parteneriate cu jucatori internationali, consolidare si crestere pe piata locala, dar si dezvoltarea unei noi solutii tehnice pentru atribuirea conversiilor, compania a inregistrat o pierdere de 699.000 de lei, in 2021, sub suma prognozata in bugetul de venituri si cheltuieli.

Anul trecut, 2Performant a intermediat pentru magazinele online din platforma sa nu mai putin de 1,39 milioane de vanzari, in valoare de 73,1 milioane € (+44,4% YoY). In total, a intermediat 68,7 milioane de click-uri (+23% YoY), ceea ce inseamna o medie de peste 5,7 milioane de click-uri lunare trimise catre magazinele online. 3.440 de afiliati au inregistrat comisioane in valoare de 4,65 milioane € (+36,6% YoY). Si indicele de vanzari a crecut cu 5,7% (pana la 15,71 €): pentru fiecare euro investit in afiliere, un magazin online din platforma 2Performant.com a obtinut aproape 16 €. Rata de conversie este de 2%.

Leave a reply