Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2Checkout: tendinte e-commerce pentru 2020 (studiu)

In fiecare an, 2Checkout (platforma completa de monetizare pentru companii globale) realizeaza un studiu apropo de nevoile, provocarile si obiectivele comerciantilor online din intreaga lume. Pentru 2020, cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 1.200 de companii B2C, B2B si NGO, pe respondenti in majoritate (65%) in pozitii de top. Si a concluzionat ca magazinele online trebuie sa isi concentreze atentia pe experienta pe care o ofera cumparatorilor, tehnologie si personalizarea serviciilor, transmite compania (intr-un comunicat de presa).

Iata cateva concluzii ale raportului „2020 eCommerce Trends”:

  • prioritatile companiile e-commerce vor fi experienta clientelara/UX (au spus 43% dintre respondenti), dezvoltarea brand-ului si a reputatiei companiei (32%), imbunatatirea analizei datelor (31%) dintre ele
  • topul provocarilor online include alegerea tehnologiei corecte (40%, in crestere cu 14% YoY), optimizarea ratei de conversie (35%) si generarea de trafic segmentat (22%)
  • 61% dintre companii au de gand sa isi creasca bugetul alocat operatiunilor de comert digital si doar 5% sa il reduca; dinamica bugetelor de marketing urmeaza indeaproape tendinta bugetelor generale, sume generoase fiind alocate pentru SEO (57%), publicitate platita (53%) si campanii in social media (34%, fata de 14% in 2019)
  • referitor la implementarile pe care au in plan sa le realizeze in 2020, companiile mentioneaza targetarea si personalizarea (37%), crearea de aplicatii mobile (34%) si introducerea de solutii chatbot (30%)
  • majoritatea companiilor online vor folosi in 2020 instrumente de automatizare clasice precum servicii de e-mail marketing (70%), campanii targetate de promovare in social media (56%), machine learning pentru up-selling si cross-selling (39%)
  • departamentul de marketing continua sa fie principalul responsabil de comertul digital in companii (37%, +13% YoY), urmat de departamentul de vanzari (15%) si de cel e-commerce (11%); marketingul a preluat de la alte departamente (cele dedicate dezvoltarii produselor sau operatiunilor) o parte din incarcatura, comparativ cu anul trecut
  • metodele de plata noi pe care facerile online vor sa le adopte sunt plata cu telefonul mobil (31%) si plata cu cardul, in rate (29%)
  • in privinta reglementarilor cu care trebuie sa se conformeze anul acesta, majoritatea companiilor raman preocupate de GDPR (43%) si de respectarea diverselor standarde ISO (28%)
  • planurile de crestere vizeaza extinderea pe piata internationala (76%) si domestica (37%), vizate fiind America de Nord (64%), Europa de Vest (54%) si de Est (45%), regiunea Asia-Pacific (39%); extinderea in cat mai multe zone geografice este o tendinta in concordanta si cu inclinatia cumparatorilor de a face cumparaturi transfrontaliere

Leave a reply