Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2Checkout: impactul COVID-19 asupra afacerilor online (infografic)

2Checkout (platforma completa de monetizare pentru companii ce actioneaza la nivel global) a anuntat concluziile unui studiu efectuat pe plan international, referitor la impactul pandemiei COVID-19 asupra afacerilor digitale. Studiul a fost realizat in perioada aprilie-mai 2020, pe un esantion de 843 de comercianti online din peste 50 de tari, cu activitate in domenii precum vanzarea de software si alte bunuri digitale, bunuri fizice sau servicii online.

Chiar daca unii comercianti au inregistrat cresteri ale vanzarilor online de la declansarea pandemiei, mult mai multi au fost afectati de aceasta si considera situatia globala o amenintare semnificativa pentru afacerile lor. Iata principalele concluzii ale analizei 2Checkout si ale infograficului aferent:

  • cum era de asteptat, doar 12% dintre comercianti estimeaza un impact pozitiv in contextul situatiei globale cauzate de pandemia COVID-19 – producatorii de software multimedia, middleware si unii furnizori de servicii de divertisment
  • 28% se asteapta ca afacerile lor sa fie afectate drastic de criza – cei care vand bunuri fizice fiind cei mai ingrijorati
  • o treime dintre comercianti (32%) se asteapta ca pandemia sa aiba un impact negativ semnificativ asupra business-ului lor, influenta pe care spera sa o diminueze cu ajutorul unui plan de raspuns bine pus la punct – industriile unde se prefigureaza un impact negativ major sunt cele in care activitatea este legata direct de productie (managementul resurselor de productie, electronice si hardware pentru consumatori) si cele care depind de obiceiurile de consum aflate acum in schimbare profunda (marketing si advertising, managementul resurselor umane)
  • 8% anticipeaza ca situatia nu va avea efect asupra afacerilor proprii, iar 21% cred ca efectul va fi minim asupra veniturilor din acest an.
  • provocari ale companiilor online – incetinirea vanzarilor (60% dintre respondenti, agentii de comunicare, companii de productie, de consultanta, marketing si tehnologie), intarzieri in lantul de aprovizionare (21%, comerciantii de bunuri fizice, produse electronice si hardware, producatorii si cei responsabili cu livrarea), productivitatea fortei de munca (16%, call centere, dezvoltatori de software si producatori de continut online), atitudinea diferita a consumatorilor (15%, refuzuri de plata/solicitari de returnare a banilor este o problema raportata in special de comerciantii ce vand bunuri digitale)
  • prioritatile actuale in comertul digital – lansarea de produse si campanii promotionale noi (38%, respectiv 39%), cresterea ratei de retentie a clientilor (24%), extinderea pe piete noi (22%), optimizarea experientei online a clientilor si tactici de marketing noi (17%)

„Pentru a contracara provocarile create de aceasta noua ordine mondiala, comerciantii traditionali privesc canalul de vanzare online ca fiind obligatoriu acum, tendinta ce are un ritm accelerat comparativ cu perioada dinainte de pandemie. In acelasi timp, companiile sunt dispuse sa inoveze si sa isi imbunatateasca oferta, sa ofere un serviciu de suport clienti mai competitiv, sa isi optimizeze procesele si sa comunice mai bine cu clientii. O strategie puternica in domeniul comertului digital este critica in aceste momente, iar 2Checkout este aici pentru a facilita tranzitia si pentru a optimiza si a creste operatiunile online existente”, spune Erich Litch (Presedinte si COO 2Checkout).

Leave a reply