Blugento a lansat Zento, platforma e-commerce SaaS bazata pe Magento 2
Compania clujeana Blugento (specializata in furnizarea de solutii e-commerce) anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea Zento – o noua platforma e-commerce de tip SaaS, bazata pe Magento 2. Zento se adreseaza si companiilor care au deja un magazin online si vor sa treaca la urmatorul nivel de scalare a vanzarilor (prin oferirea unei experiente noi, familiare cumparatorilor), si business-urilor offline, cu experienta (care vor sa faca pasul in online). Noua platforma este destinata companiilor care au o cifra de afaceri de cel putin 1 milion €.
„Dezvoltarea Zento, cel mai nou produs din portofoliul Blugento, construit pe baza platformei Magento 2, a fost posibila in urma investitiei pe care grupul polonez R22 a facut-o, anul trecut, in Blugento. Avem toate premisele ca, prin intermediul Zento, sa ne crestem amprenta internationala, sa facilitam competitivitatea magazinelor romanesti pe pietele din afara, punandu-le la dispozitie o platforma puternica si stabila”, transmite Sandu Babasan (foto, CEO Blugento).
Platforma Zento permite magazinelor online sa fie mult mai rapide, timpii de incarcare a paginilor scazand considerabil. Procesul de cumparare este imbunatatit, astfel ca utilizatorii finali pot achizitiona produsele dorite intr-un timp mai scurt. Mai mult, experienta de utilizare a noii platforme este una familiara si integrata, Zento facilitand interactiunea cu magazinul prin integrarea PWA (Progressive Web Apps). Astfel, ofera o interactiune identica cu cea a unei aplicatii mobile, fara a fi nevoie ca utilizatorii sa instaleze o aplicatie din App Store sau Play Store, pe care sa o actualizeze periodic.
Blugento va dezvolta, in paralel, si platforma Blugento (construita pe solutia anterioara, Magento 1), aceasta putand fi folosita atat de clientii existenti, cat si de cei noi. Si aceasta platforma a fost dezvoltata foarte mult in ultimul an, atat ca functionalitati, cat si ca expertiza in zona e-commerce, acoperind tot mai multe nevoi ale business-urilor care activeaza in industria comertului online sau care vor sa intre in acest domeniu.
„Vom sustine in continuare clientii care folosesc platforma Blugento si care nu sunt inca pregatiti sa migreze la noua solutie, oferindu-le aceeasi experienta ca si pana acum. Vom continua sa dezvoltam proactiv platforma actuala bazata pe Magento 1 si, desi aceasta este end-of-life, similar cu alti mari jucatori de pe piata internationala, oferim in continuare suport tuturor celor care folosesc platforma actuala Blugento, atat timp cat ne vor fi clienti”, explica Lorand Minyo (Head of Marketing, Blugento).
Leave a reply