25+ speakeri de nota 10, la GPeC SUMMIT (12-13 noiembrie 2018)
GPeC SUMMIT (editia cu nr. 13) are loc la Bucuresti, pe 12 si 13 noiembrie 2018, iar la evenimentul anului in e-commerce si marketing online si-au confirmat prezenta peste 25 de speakeri, transmite organizatorul, intr-un comunicat de presa. 6 dintre ei sunt nume renumite si cap de afis al principalelor conferinte de profil din intreaga lume, iar majoritatea sunt prezenti pentru prima data in Romania, la GPeC:
- Nir Eyal – autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”
- Brad Geddes – expert PPC la nivel international, autorul cartii „Advanced Google AdWords”
- David Meerman Scott – autorul si co-autorul a 10 carti de marketing, din care 3 bestsellere internationale
- Russel McAthy – CEO Cubed, expert in Attribution Modelling
- Ross Simmonds – CEO Foundation Marketing, expert in Content Marketing
- Rafael Campos – Vicepresedinte VTEX, platforma e-commerce prezenta in 25 de tari
Pe langa numele internationale, pe scena GPeC vor urca unii dintre cei mai buni specialisti romani care vor sustine prezentari practice, pline de recomandari actionabile despre strategia de dezvoltare a afacerilor online, strategia de marketing, SEO, UX, mobile, Google Analytics, cresterea ratei de conversie si a vanzarilor:
- Valentin Radu – Founder Omniconvert
- Sergiu Negut – Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania
- Liviu Taloi – Co-Founder ECOMpedia
- Raluca Radu – Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
- Horia Neagu – Founder Napoleon Digital
- Dragos Manac – General Manager Liberty Revival Holding
- Andrei Radu – CEO & Founder GPeC
- Alexandru Lapusan – CEO & Founding Partner Zitec
- Andrei Georgescu – Managing Director White Image
- Bianca Grip – Managing Director GripAds
- Cristian Ignat – Chief Canopyst @Canopy
- Dan Virtopeanu – Founder Breeze Mobile
- Eugen Potlog – Founder & Chief Optimizer @ UX Studio
- Lucia Ciuca – Managing Director Quantum Data Science
- Mihai Vinatoru – Head of SEO & Managing Partner DWF
- Roxana Olaru – Co-Founder CREADIV
Lor li se alatura cei mai cunoscuti reprezentanti ai pietei romanesti de e-commerce, precum:
- Iulian Stanciu – CEO eMAG
- Felix Patrascanu – Managing Partner FAN Courier
- Elisabeta Moraru – Country Manager Google Romania
- Antonio Éram – CEO NETOPIA Payments
- Bogdan Colceriu – CEO Frisbo
- Florin Toma – E-Commerce Manager DHL Express Romania
Subiectele dezbatute in cadrul GPeC SUMMIT (12 – 13 noiembrie) vizeaza cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea afacerilor online, dar si situatia actuala a pietei romanesti de e-commerce, predictii pentru viitorul apropiat, pregatirile pentru Black Friday si campaniile de Sarbatori. Aici gastiti agenda celor 2 zile de summit. Principalele topic-uri dezbatute vizeaza:
- Strategii pentru loializarea si retentia clientilor
- Optimizarea campaniilor de Google Ads
- Strategii de Marketing si Real-Time Marketing
- Google Analytics si Attribution Modelling
- Optimizarea pentru device-uri mobile
- Content Marketing
- Customer Journey
- Optimizarea ratei de conversie
- User Experience
- SEO
- Growth Marketing
„La aceasta editie de GPeC SUMMIT ne-am concentrat, mai mult decat oricand, pe a aduce participantilor continut practic, care sa ii ajute efectiv in cresterea afacerilor online. Pe langa informatia transmisa de speakerii internationali exceptionali, ne-am propus sa aducem continut actionabil livrat de unii dintre cei mai buni specialisti romani – multi dintre acestia fiind traineri recunoscuti in E-Commerce, ale caror cursuri sunt apreciate cu peste 90% feedback pozitiv. Am dedicat o buna parte din programul GPeC SUMMIT catre speakerii romani care cunosc in detaliu specificul pietei si pot oferi recomandari avizate si imediat aplicabile de catre magazinele online si jucatorii din e-commerce”, transmite Andrei Radu (Founder & CEO GPeC).
Leave a reply