Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

13-15 noiembrie 2020: Black Friday la BottegaVerde.ro, cu reduceri de pana la 78%

BottegaVerde.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca pregateste reduceri de Black Friday de pana la 78% (in perioada 13-15 noiembrie 2020) si preconizeaza vanzari mai mari cu 40-50% fata de 2019. Magazinul online cu celebrele produse de ingrijire nr. 1 in Italia noteaza ca pandemia COVID-19 i-a facut pe romani sa aiba mai multa grija de ei si de cei dragi si sa investeasca mai mult in produse de ingrijire de calitate, realizate din ingrediente naturale si netestate pe animale. Drept dovada, pana la sfarsitul lunii octombrie, BottegaVerde.ro a avut o crestere a vanzarilor de 38% YoY.

„Daca in perioada de lockdown din primavara acestui an, ritmul de crestere a fost accentuat, in vara am putut observa o scadere a vanzarilor, pe fondul perioadei concediilor. In toamna insa, vanzarile si-au reluat ritmul din primavara. Din experienta anilor anteriori, am inteles faptul ca Black Friday a devenit un moment perfect pentru alegerea cadourilor de Sarbatori. Black Friday este o campanie-semnatura pentru noi, deoarece ne-am lansat in 2015, chiar in ajun de Black Friday”, transmite Alexandru Diaconu (Fondator Bottega Verde Romania).

Pe fondul schimbarii comportamentului consumatorilor si a dorintei de a avea parte de lucruri putine, dar bune, BottegaVerde.ro a inregistrat anul acesta o crestere de 40-50%. „In 2018, Bottega Verde Romania a inregistrat venituri de aproximativ 1 milion € si un profit de 5-7%. In 2019 am inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 milioane € si estimam ca acest trend de crestere cu 50% se va mentine si anul acesta”, declara Alexandru Diaconu. Cu o crestere constanta a cererii (pe piata dinamica si ofertanta a cosmeticelor naturale) si cu produse cu un raport excelent calitate-pret, magazinul online are planuri mari: „Ne-am propus sa devenim top of mind in randul consumatorilor de produse cosmetice, dar – pe langa piata din Romania – avem in plan sa ne extindem si pe alte piete”, mentioneaza fondatorul.

Leave a reply