11 ani de FashionUP.ro, in cifre
Pe 10 iunie, retailer-ul online FashionUP! sarbatoreste 11 ani de la infiintare si anunta, intr-un comunicat de presa, ca pregateste – in luna iunie – zeci de oferte aniversare si reduceri de pana la 80%. Cu un total de peste 500.000 de clienti (care au achizitionat peste 1.900.000 de produse), FashionUP.ro a facut pasi importanti pentru sustinerea mediului de afaceri si am creat beneficii suplimentare pentru comerciantii care doresc sa-si creasca vanzarile, in ultima perioada, in care s-au produs multe schimbari in zona e-commerce din Romania: o crestere de peste 3 ori a ponderii vanzarilor partenerilor proprii si a numarului acestora (portofoliul actual incluzand peste 150 de parteneri activi), suplimentarea ofertei cu noi categorii de produse (protectie si ingrijire, curatenie, ustensile de bucatarie, aparatura de uz casnic, accesorii si articole sport) si avantaje noi in MarketUP!.
Acest din urma marketplace promoveaza sellerii autohtoni care vand pe site si care au controlul asupra vanzarilor si incasarilor (factureaza, incaseaza direct de la clientul final si isi gestioneaza singuri promotiile). Am fost atenti la necesitatile clientilor si am suplimentat oferta cu noi categorii de produse precum: protectie si ingrijire, curatenie, ustensile de bucatarie, aparatura de uz casnic, accesorii si articole sport.
In luna iunie, toti comerciantii care semneaza un contract (completand formularul de inscriere de aici) vor avea 3 luni gratuite la abonamentul de promovare, pentru a testa serviciile platformei. Dupa incheierea perioadei de testare vor decide ce tip de abonament li se potriveste cel mai bine. Iar clientii vor primi zeci de oferte gandite impreuna cu partenerii, provocari si concursuri in care s-a implicat si comunitatea FashionUP! (formata din bloggeri de fashion, beauty si lifestyle).
Cum arata, in cifre, evolutia FashionUP.ro?
- 2009 – doar 5 angajati gestionau cele 50 de brand-uri din portofoliu; in urmatorii 2 ani oferta s-a imbogatit cu accesorii si cosmetice, iar numarul de fani de pe pagina de Facebook a avut si el o crestere considerabila, FashionUP devenind cel mai urmarit cont in randul magazinelor online
- 2012 – business-ul isi exinde operatiunile in Bulgaria si reuseste sa atraga, in mai putin de un an, 10.000 de clienti
- 2015 – este anul potrivit pentru repozitionare pe piata de moda, astfel ca lanseaza prima campanie TV si deschide seria evenimentelor dedicate femeilor care iubesc pantofii, „Ziua Internationala a Femeilor #PeToc”
- 2017 – peste 19.000 de produse ce includ decoratiuni pentru casa, articole de depozitare, accesorii pentru bucatarie si obiecte de mobilier pot fi livrate in orice colt al tarii, iar retailer-ul inregistreaza cele mai mari vanzari din istoria companiei, de Black Friday
- 2018 – in noiembrie, se lanseaza aplicatia mobila, descarcata pana in prezent de peste 80.000 de utilizatori si care este rezultatul unei investitii de peste 70.000 €
- 2019 – anul reinventarii, in care platforma si-a deschis portile producatorilor, vanzatorilor si designerilor de fashion autohtoni, prin lansarea marketplace-ului MarketUP!
Leave a reply