Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

10 locuri unde poti gasi idei bune de produse e-commerce

uncrate

Documentarea este cel mai bun prieten al unui antreprenor care isi doreste sa lanseze un magazin online cu un produs de succes, citim pe shopify.com. In timpul acesteia, trebuie sa fii dispus sa vii cu o abordare noua a unui produs vandut deja de concurenta, practic sa vezi potentialul categoriei de produse, noi modalitati de folosire a acestora, noi caracteristici si noi piete de desfacere. In plus, nu uita ca o nisa micuta poate insemna succesul. Cateva surse de inspiratie potrivite sunt urmatoarele:

  1. Porneste de la ce stii deja. Ce te pasioneaza/intereseaza? De exemplu, surorile Lisa Kalberer si Allison Hottinger si-au folosit pasiunea pentru traditiile de Sarbatori pentru a lansa The Giving Manger, o afacere de succes care vinde kit-uri de amenajare a scenetei Nasterii lui Iisus. Ce produse ti-ai dori sa existe/si-ar dori prietenii tai sa existe? De exemplu, Active Hound vinde jucarii extrem de rezistente, pentru stapanii frustrati de produsele canine distruse rapid de animalele lor de companie.
  2. Citeste publicatii despre tendintele online. De pe TrendWatching, Trend Hunter si PSFK poti descoperi noi categorii de produse despre care nu stiai nimic, poti afla ce se poarta in online. De exemplu, proprietarul Inkkas a vazut ca in Peru se poarta incaltaminea textila traditional sud-americana si a inceput sa o vanda si in America de Nord.
  3. Intra pe site-uri care te tin la curent cu cele mai nou produse. De pe Uncrate (foto), AHALife, Bless This Stuff, Cool Material, GearMoose, Werd, HiConsumption, Firebox, Wanelo, Wishlistr si Fancy poti afla ce fac alti antreprenori, ce produse ingenioase exista deja in lume si ce mai e la moda in domeniu.
  4. Intra pe marketplace-uri care vand angro B2B si B2C. Asa afli idei direct de la sursa, vezi in ce categorie se poate integra ideea ta si ai acces la milioane de produse. Intra pe Alibaba, Oberlo, TradeKey, Global Sources, Made-in-China si Wholesale Central, respectiv eBay Market Research, Amazon Best Sellers, Kickstarter Discover, AliExpress Popular si descopera ce e la moda pe Etsy aici.
  5. Stai pe social media, forumuri si comunitati sociale. Agregatorul de stiri din social media Reddit e plin de idei de produse (vezi Buy It For Life – pentru exemple de produse durabile si rezistente in timp, Shut Up And Take My Money – pentru idei de produse pe care lumea si le doreste foarte mult), la fel si Quora. Pe retelele sociale, foloseste # pentru a gasi produse dintr-o anumita industrie (dar cauta si dupa #want si #buy), pe Instagram cauta conturi din nisa dorita, pe Pinterest intra la popular section.
  6. Citeste review-uri. Daca ai deja o afacere, citeste review-urile propriilor clienti, dar si pe cele ale competitorilor tai. Asa afli ce poti imbunatati la produse, de noutati poti introduce in gama, cum poti vinde mai mult si mai bine.
  7. Nu uita de SEO analytics si insights. Google Trends iti arata ce e in trend la nivel global si local, Google Keyword Planner te ajuta sa gasesti cuvinte-cheie legate de produsul tau, Google Analytics iti spune ce cauta lumea care ajunge pe site-ul tau.
  8. Analizeaza competitia. Invata din succesul competitorilor si din miscarile facute de adversarii de top din nisa ta. Vezi cum arata publicul lor si cum comunica aceste brand-uri cu acesta. Vezi ce le lipseste din oferta si ai putea oferi tu.
  9. Fa sondaje de opinie in randul publicului-tinta. Sunt o cale sigura de a obtine informatii cantitative si calitative despre public. Intreaba clientii ce probleme au cu produsele tale, care le plac cel mai mult si de ce, apoi foloseste raspunsurile in crearea de noi produse.
  10. Analizeaza trecutul, tendintele si produsele care au fost la moda pe vremuri. Nostalgia vinde. Asa a facut, de exemplu, si Dogfish Head Craft Brewery, care a lansat seria de bere Ancient Ales, create prin tehnici old-school.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply