1 din 3 romani care fac e-shopping a cumparat recent haine astfel (studiu)
33% dintre romanii pasionati de cumparaturi pe Internet a facut recent o achizitie vestimentara astfel, conform unui studiu Fashion Days (realizat cu ajutorul Ipsos, in toamna lui 2017), citat de nocash.info.ro. Iar 80% dintre ei au achizitionat in ultimul an cel putin un articol vestimentar, incaltaminte sau accesorii online. Alte cifre relevante din studiul amintit:
- cosul mediu de cumparaturi fashion – 295 lei
- online se cumpara cel mai mult tricouri (53%), incaltaminte sport (51%) si bluze (50%)
- motivele pentru care fac e-shopping romanii – economia de timp, promotiile si confortul
- 53% dintre amatorii de moda online acceseaza direct site-urile magazinelor, pentru a se informa despre produsele acestora
- principalele bariere in calea e-shopping-ului vestimentar sunt neincrederea in veridicitatea informatiilor prezentate
„Suntem constienti de barierele de consum in ceea ce priveste cumparaturile online, de aceea am implementat de-a lungul timpului tot mai multe facilitati si optiuni pentru clientii nostri, care se reflecta si in noua pozitionare a brandului Fashion Days. Pentru ca ne dorim ca romanii sa isi exploreze creativitatea si inspiratia in moda fara sa fie dezamagiti, le oferim optiunea deschiderii coletului la livrare, inainte de plata produselor si de a returna gratuit, pe loc, articolele care nu sunt pe placul lor. In plus, pot beneficia si de sugestiile Fit Finder, singurul tool din Romania care propune masurile adecvate, in functie de datele introduse personal de catre utilizatori”, transmite Robert Berza (General Manager Fashion Days).
Leave a reply