Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

1 din 3 dintre romani va aloca pana la 500 RON/luna pe moda online, in vara (sondaj)

Proiectul marca GLAMI Fashion (Re)Search (axat pe Europa Centrala si de Est) continua cu un nou sondaj de opinie, realizat in aprilie 2021, pe un esantion de peste 6.000 de vizitatori ai site-ului glami.ro. Rezultatele acestuia (transmise de motorul de cautare de moda, intr-un comunicat de presa) indica faptul ca 1 din 3 romani intentioneaza sa aloce pana la 500 RON/luna, pentru a cumpara online articole de Fashion, in lunile de vara care urmeaza. Subiectul sondajului au fost cumparaturile estivale, in contextul in care se asteapta ridicarea treptata a restrictiilor, pe fondul imunizarii nationale impotriva noului coronavirus.

Cele mai interesante informatii din sondajul de opinie referitor la tara noastra sunt urmatoarele:

  • cumparaturile din aceasta vara se vor face mai ales online – 87% dintre respondenti au raspuns ca vor continua sa cumpere pe Internet, pentru ca au descoperit noi magazine, branduri si toate avantajele cumparaturilor digitale, pe tot parcursul pandemiei
  • aspectele care vor stimula vanzarile online, in perioada urmatoare, sunt livrarea rapida, sigura, la usa (36%), reducerile substantiale, relevante pentru nevoie consumatorilor (33%), raportul calitate-pret mai bun din online (31%), livrarea gratuita (24%) si posibilitatea platii cash, la livrare (19%)

  • 70% dintre respondenti au descoperit si cumparat branduri noi in intervalul mai 2020 – aprilie 2021

  • 62% au asteptat in continuare reduceri la marcile preferate, pentru a face o achizitie online, iar calitatea articolelor de imbracaminte si incaltaminte a jucat un rol important in aceasta tendinta a consumatorilor (57% dintre respondenti au declarat ca nu au vazut nicio scadere semnificativa a calitatii produselor in ultimele 12 luni de cumparaturi online, comparativ cu perioada de dinainte de izbucnirea pandemiei)

  • intrebati daca au schimbat sau nu masura la haine fata de acum 12 luni, 59% au spus ca poarta aceeasi masura
  • cu toate acestea, 43% dintre romani inca au dificultati sa cumpere blugi si pantaloni lungi/scurti online, in functie de marimea lor; alte categorii de produse pe care respondentii le-au clasificat ca fiind mai dificil de cumparat pe Internet sunt pantofii (28%) si lenjeria de corp si costumele de baie (18%)

Leave a reply