Walmart vrea sa lanseze propriul marketplace pentru influenceri
Walmart are planuri mari: lansarea unei platforme pentru influencerii din social media, pentru a ajuta retailerul si cei 100.000 de vanzatori terti sa isi promoveze produsele si serviciile online, anunta reuters.com. Cel mai mare retailer american a depus cereri de marca inregistrata pentru „Walmart Creator” si „Walmart Creator Collective”, entitati care ar urma sa ofere servicii de consultanta social media si „promovarea de produse si servicii terte, prin intermediul influencerilor”.
Walmart isi promoveaza momentan produsele alimentare, imbracamintea si abonamentul Walmart+, cu ajutorul creatorilor de continut. Compania are toate motivele sa afca acesta miscare: creatorii vin la pachet cu un numar mare de urmaritori pe Instagram, YouTube si TikTok; Amazon si Shopify au propriile servicii dedicate influencerilor; piata mondiala de influencer marketing va valora 16,4 miliarde$, in 2022 (conform Influencer Marketing Hub).
Momentan, afacerile online care vand pe marketplace-ul Walmart isi pot promova produsele prin reclame platite catre Walmart Connect, ramura de digital advertising a retailerului american. Aceasta a avut venituri de 2 miliarde $, in ultimul an fiscal, a anuntat recent compania. Walmart comercializeaza aproape 240 de milioane de produse online, iar vanzarile e-commerce americane in al doilea trimestru al anullui au fost cu 12% mai mari fata de aceeasi perioada din 2021.
Leave a reply