Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Walmart vrea sa cumpere start-up-ul e-commerce Jet.com

jet

Nascut din ideea de a face competitie gigantului Amazon, start-up-ul Jet.com este pe cale sa fie cumparat de alt gigant al pietei de retail, Walmart, scriu cei de la nytimes.com. Cele doua parti nu comenteaza informatia. Achizitia Jet.com le-ar permite celor de la Walmart sa copieze online succesul din retailul online, mai scrie site-ul amintit. Compania a investit milioane de dolari in e-commerce si ofera din ce in ce mai multe produse online (acum 4 ani, Walmart.com avea sub 2 milioane de produse; anul trecut, avea 8 milioane; acum, are 10 milioane), dar lumea prefera tot Amazonul.

Jet.com a luat nastere in 2014, in Hoboken (New York). Ofera preturi mai mici cu 10 – 15% mai mici decat pe alte site-uri (compania nu are propriile adaosuri comerciale, castigand bani direct de la retaileri), la produse din 16 categorii principale (de la jucarii, electronice si mobila, la jocuri video, produse de papetarie si produse alimentare). Sistemul e simplu: adaugi in cosul de cumparaturi o pereche de casti si apoi un telefon; Jet.com va descoperi un site care le are pe ambele in stoc si, astfel, iti scade cativa dolari din comanda; cu cat adaugi tot mai multe produse in cos, iar site-ul gaseste un site care sa le aiba pe toate, cu atat ai reduceri mai mari. Pana in octombrie anul trecut, utilizarea site-ului se facea in schimbul unui abonament de 50$/an.

Inainte de a fonda Jet.com, CEO-ul Marc Lore si-a vandut compania (Diapers.com) catre Amazon, a castigat 550 de milioane $ si apoi si-a propus sa bata Amazon pe teren propriu, pe piata de e-commerce americana, care valoreaza 350 miliarde $. A construit o retea de depozite in intreaga tara, a oferit o selectie similara de produse si a mizat pe formule complexe de calcul pentru a asigura preturi cat mai mici. Lore a reusit sa stranga peste 500 de milioane $ de la investitori, a fost rapid evaluat la 1 miliard $, dar (mai ales dupa ce a renuntat la abonament) inca pierde bani cu fiecare colet trimis: anul trecut, CEO-ul spunea ca abia peste 5 ani compania va fi profitabila.

Leave a reply