Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Walmart testeaza o noua idee de ridicare a cumparaturilor online

Walmart_Store_sign

In cadrul campaniei menita sa promoveze cumparaturile alimentare online, Walmart – cel mai mare retailer fizic din lume – a lansat in doua orase americane, Huntsville (Alabama) si Denver (Colorado), 2 magazine tip „Pickup and Fuel”/„Ridici si faci plinul”, citim pe supplychainanalysis.igd.com. Primul deschis a fost cel din Alabama (in aprilie), iar in decembrie a urmat cel din Colorado.

Noile magazine au 370 m2 si ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si ridica alimentele cumparate online, de pe Walmart.com, si de a-si alimenta si masina in acelasi timp. Serviciul de ridicare a comenzilor online e deschis intre orele 08:00 si 20:00; clientii care comanda ceva pana in ora 13:00, pot avea produsele in mana in aceeasi zi, intre 17:00 si 20:00, a explicat Gina Kretoski (market coach Walmart eCommerce), citata de bizjournals.com. „Conceptul s-a nascut deoarece cautam non-stop modalitati de a contribui la confortul clientilor. Acestia isi schimba feluul de a face cumparaturi si vrem sa ne asiguram ca si noi ne schimbam”, a adaugat ea.

Modelul este prezent si in Marea Britanie, unde Asda-Walmart s-a orientat in aceeasi directie, deschizand cateva benzinarii de sine-statatoare, de unde clientii isi pot ridica cumparaturile online. Ideea face parte din campania agresiva a celor de la Walmart de a se extinde in domeniul e-commerce alimentar si de a se transforma dintr-un retailer traditional intr-unul cu prezenta digitala puternica.

Raspunde la aceasta intrebare