Walmart testeaza o noua idee de ridicare a cumparaturilor online
In cadrul campaniei menita sa promoveze cumparaturile alimentare online, Walmart – cel mai mare retailer fizic din lume – a lansat in doua orase americane, Huntsville (Alabama) si Denver (Colorado), 2 magazine tip „Pickup and Fuel”/„Ridici si faci plinul”, citim pe supplychainanalysis.igd.com. Primul deschis a fost cel din Alabama (in aprilie), iar in decembrie a urmat cel din Colorado.
Noile magazine au 370 m2 si ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si ridica alimentele cumparate online, de pe Walmart.com, si de a-si alimenta si masina in acelasi timp. Serviciul de ridicare a comenzilor online e deschis intre orele 08:00 si 20:00; clientii care comanda ceva pana in ora 13:00, pot avea produsele in mana in aceeasi zi, intre 17:00 si 20:00, a explicat Gina Kretoski (market coach Walmart eCommerce), citata de bizjournals.com. „Conceptul s-a nascut deoarece cautam non-stop modalitati de a contribui la confortul clientilor. Acestia isi schimba feluul de a face cumparaturi si vrem sa ne asiguram ca si noi ne schimbam”, a adaugat ea.
Modelul este prezent si in Marea Britanie, unde Asda-Walmart s-a orientat in aceeasi directie, deschizand cateva benzinarii de sine-statatoare, de unde clientii isi pot ridica cumparaturile online. Ideea face parte din campania agresiva a celor de la Walmart de a se extinde in domeniul e-commerce alimentar si de a se transforma dintr-un retailer traditional intr-unul cu prezenta digitala puternica.
Leave a reply