Walmart testeaza coduri QR in magazinele offline, pentru a creste vanzarile online
Walmart cauta modalitati noi de a prezenta oferta selerilor de pe marketplace-ul propriu si in magazinele fizice, citim pe modernretail.co. In acest sens, a inclus in noul magazin deschis in Cypress (Texas) o serie de coduri QR, aplasate langa o serie de produse, pentru a promova diferite arome, culori sau servicii disponibile doar online. Momentan, ideea nu va fi extinsa si in alte locatii.
Astfel, cel mai mare retailer din SUA va promova produse proprii vandute online, dar si ale partenerilor terti, care pot ajunge in fata ochilor a 270 de milioane de consumatori – cati trec saptamanal pragul magazinelor offline Walmart. De exemplu, un astfel de cod este amplasat langa o masina de spalat Kenmore; cu ajutorul lui, clientii pot intra in aplicatia Walmart si solicita instalarea produsului de catre un profesionist. Coduri QR pot fi gasite si langa un gratar Weber, un televizor Vizio si o bicicleta Huffy. Alegerea vanzatorilor care sunt evidentiati offline astfel tine cont de impactul si istoricul acestora pe marketplace.
„Pur si simplu am eliminat bariera dintre online si offline”, a declarat pentru sursa amintita Manish Joneja (SVP Walmart U.S. Marketplace & Walmart Fulfillment Services). „Avem o gama incredibila de produse de la vanzatori extraordinari si avem sute de milioane de clienti care intra in magazin. Pur si simplu are sens sa le conectam nu doar digital, ci si fizic, in magazin. Cu cat devii mai constient de [gama online], cu atat cumperi mai mult si mai des”, a spus Joneja, apropo de aceasta initiativa de comert omnichannel.
Leave a reply